رندر اوپو رنو 8 با طراحی مشابه با وان پلاس 10 پرو را ببینید
1 min read

رندر اوپو رنو 8 با طراحی مشابه با وان پلاس 10 پرو را ببینید

در نوامبر 2021، اوپو از سری گوشی‌های هوشمند Reno 7 در چین رونمایی کرد. اکنون، به‌نظر می‌رسد که سازنده چینی درحال کار بر روی نسل آینده این خانواده با نام Reno 8 است. افشاگر مشهور، Digital Chat Station، اخیرا تصویر رندر اوپو رنو 8 را به‌اشتراک گذاشته است که از طراحی مشابه این دستگاه با گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو حکایت دارد. بااین‌حال، سرپرست شعبه چین وان پلاس این رندر را جعلی دانسته و آن را تکذیب می‌کند.

رندر اوپو رنو 8

رندر و مشخصات به‌اشتراک گذاشته‌شده، جزئیات OPPO Reno8 را نشان می‌دهد که دارای صفحه‌نمایش تخت با طراحی سوراخ مرکزی نمایشگر است. ماژول دوربین پشتی اما، مشابه با وان پلاس ۱۰ پرو، با لبه‌ی کناری Reno8 امتداد یافته و شامل سه دوربین و یک فلاش LED است.

به‌نظر می‌رسد سری Reno8 به اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌ مجهز شده است. لبه‌ی کناری سمت چپ گوشی دارای دکمه‌های افزایش و کاهش صدا و سمت راست آن نیز دارای کلید پاور است.

افشاگر برخی از مشخصات گوشی OPPO Reno8 را به اشتراک گذاشته است. ظاهراً این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.55 اینچی AMOLED FHD+ است که نسبت تصویر 20:9 و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. مشخصات دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 است. متأسفانه، اطلاعاتی در مورد سایر لنزهای دوربین، چیپست یا باتری دستگاه در دسترس نیست.

رندر اوپو رنو 8

اوپو سری Reno6 را در ماه مه 2021 معرفی کرد. از این رو، این احتمال وجود دارد که خانواده Reno8 در ماه می یا ژوئن سال جاری در چین رونمایی شود. این مجموعه ممکن است شامل سه مدل مانند Reno8، Reno8 Pro و Reno8 Pro+ باشد. به‌نظر می‌رسد که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سری Reno8 منتشر خواهد شد.

در اخبار مرتبط، اوپو گوشی‌های هوشمند OPPO F21 Pro و OPPO F21 Pro 5G را در تاریخ 12 آوریل در هند معرفی خواهد کرد. گوشی‌های سری F آینده همچنین با هدفون‌های Enco Air2 Pro TWS همراه خواهند بود.

سرپرست وان پلاس چین، لوئیس لی، پس از انتشار رندرهای اوپو رنو ۸، در بیانیه‌ای اظهار کرد که رندر Reno8 جعلی است. بااین‌حال، انتظار می‌رود که اطلاعات آینده جزئیات بیشتری از این گوشی را فاش کند.

نظر شما درمورد رندر و مشخصات احتمالی گوشی اوپو رنو ۸ چیست؟

نوشته رندر اوپو رنو 8 با طراحی مشابه با وان پلاس 10 پرو را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code