ویوو Y21G با اندروید ۱۲ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد
1 min read

ویوو Y21G با اندروید ۱۲ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

ویوو امروز رسما گوشی هوشمند Y21G را در هند معرفی کرد. این دستگاه یک محصول مقرون به صرفه بوده و به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده. یکی از نکات مثبت این تلفن هوشمند، برخورداری از جدیدترین نسخه اندروید است.

ویوو Y21G با برچسب قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار رونمایی شد

تلفن هوشمند Vivo Y21G با قیمت ۱۳,۹۹۰ روپیه (معادل ۱۸۴ دلار) به دست خریداران می‌رسد. کاربران با پرداخت مبلغ مذکور، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را در اختیار خواهند داشت. این دستگاه تنها در دو رنگ سرمه ای و سفید عرضه می‌شود.

Vivo Y21G

وقتی که بهای کمی برای خرید یک گوشی هوشمند می‌پردازیم، باید انتظاراتمان را نیز کاهش دهیم. ویوو Y21G نیز مشخصات چندان چشم‌گیری ندارد. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن HD+ مجهز شده است. این نمایشگر از نوع LCD بوده و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی و یک دوربین سلفی در پانچ هول قطره ای این دستگاه دیده می‌شود.

دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار آن قرار گرفته است. با خرید این گوشی هوشمند، ویژگی های رایج مانند عکاسی پرتره، HDR و ماکرو را در اختیار خواهید داشت. در انتها لازم به ذکر است که دوربین سلفی نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

Vivo Y21G

تراشه مدیاتک هلیو G70 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. آن‌طور که از گزارش GizmoChina برداشت می‌شود، میان رده ویوو تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه است. نکته قابل توجه اما آن است که ویژگی رم مجازی نیز (حداکثر تا ۱ گیگابایت) برای Vivo Y21G در نظر گرفته شده است.

Vivo Y21G

همان‌طور که از یک گوشی مقرون به صرفه اندرویدی انتظار می‌رود، شاهد یک باتری پرظرفیت هستیم. جدیدترین گوشی هوشمند ویوو به یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از رابط کاربری FunTouchOS 12 (بر پایه اندروید ۱۲)، سنسور اثر انگشت خازنی بر روی دکمه پاور، بلوتوث نسخه ۵، وای فای و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

ویوو Y55 با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

نظر شما درباره ویوو Y21G چیست؟ در صورت ورود این دستگاه به بازار ایران مایل به خرید آن هستید؟

نوشته ویوو Y21G با اندروید ۱۲ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code