مشخصات وان پلاس Nord 2T فاش شد: تراشه مدیاتک و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی
1 min read

مشخصات وان پلاس Nord 2T فاش شد: تراشه مدیاتک و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

وان پلاس نورد ۲ تی عضو آینده خانواده Nord خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند علیرغم قیمتی مقرون به صرفه، مشخصات قدرتمندی داشته باشد. هم اکنون Yogesh Brar مشخصات فنی و رندر وان پلاس Nord 2T را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس Nord 2T از نمایشگر AMOLED برخوردار خواهد بود

وان پلاس Nord 2T به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح FullHD+ مجهز خواهد شد. مانند بسیاری از گوشی های اخیر وان پلاس، یک پانچ هول کوچک برای قرار گیری دوربین سلفی در نیمه بالایی صفحه نمایش دیده می‌شود. با توجه به رندر منتشر شده، این دستگاه حاشیه های بسیار کمی دارد. البته حاشیه پایینی چندان عرض کمی نداشته و می‌توانست کوچکتر باشد.

رندر وان پلاس نورد 2T

با نگاهی به قاب پشتی گوشی متوجه می‌شویم که ماژول دوربین طراحی عجیبی دارد. به نظر می‌رسد که یک سنسور کوچک زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. به هر حال، ادعا می‌شود که تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX 766)، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX 355) و یک دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. بر اساس گزارش GizmoChina، سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

در بخش قدرت پردازشی OnePlus Nord 2T قدرتمند ظاهر شده و ادعا می‌شود که از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۳۰۰ بهره خواهد برد. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم (از نوع LPDDR4X) و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 3.1 مجهز می‌شود. باتری نورد ۲ تی ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه به بلندگوی استریو مجهز بوده، اما متاسفانه خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیست. نکته جالب اما آن است که علیرغم حذف کلید فیزیکی هشدار در Nord CE 2 Lite، اما Nord 2T از این ویژگی بهره مند است.

وان پلاس نورد N20 با تراشه اسنپدراگون و نمایشگر AMOLED به بازار خواهد آمد

با توجه یه مشخصات فاش شده، نظر شما درباره وان پلاس Nord 2T چیست؟ این دستگاه با چه قیمتی ارزش خرید خواهد داشت؟

نوشته مشخصات وان پلاس Nord 2T فاش شد: تراشه مدیاتک و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code