روش جدید ایجاد Reels در فیسبوک توسط متا معرفی شد

ویژگی Reels که از جمله قابلیت‌های جذاب این روزها در شبکات اجتماعی ویدیو محور است، باعث شده تا همه شرکت‌ها به تکاپوی توسعه و بهبود این بخش باشند. فیس بوک نیز از جمله همیشن شبکات اجتماعی است و حالا روش جدید ایجاد Reels در فیسبوک توسط متا معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید.

روش جدید ایجاد Reels در فیسبوک

فیسبوک در تلاشی دیگر برای رقابت با TikTok، اکنون ویژگی جدیدی به نام «Sharing to Reels» ارائه می‌کند. اشتراک‌گذاری در Reels به سازندگان اجازه می‌دهد مستقیما از یک برنامه شخص ثالث به Reels فیسبوک پست کنند. از این پس، توسعه‌ دهندگان برنامه‌های شخص ثالث می‌توانند «Sharing to Reels» را مستقیما در برنامه‌های خود ادغام کنند که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه خود را مستقیما از طریق دکمه «Reels» در فیس‌بوک پست کنند.

اگر قبل از ارسال پست در فیس بوک می‌خواهید ویدیوهای خود را با فیلترهایی جذاب تغییر دهید، به ابزارهای ویرایش Reels دسترسی خواهید داشت. به عبارت دیگر، می‌توانید ریلزهای خود را ایجاد کنید، آن‌ها را با برخی افکت‌ها و استیکرهای جالب همراه سازید و سپس آن‌ها را مستقیما به Reels فیسبوک ارسال کنید.

به گفته این شرکت، اگر می‌خواهید یک ویدیوی کوتاه از یک برنامه دیگر به فیس‌بوک ارسال کنید، «Sharing to Reels» ابتدائا نیاز به دانلود و ذخیره ویدیو را برطرف خواهد ساخت. در حال حاضر، Smule، یک برنامه محبوب ادیت است و برنامه‌های ویرایش ویدیو مانند VivaVideo و Vita نیز این ویژگی جدید را دارند.

تلاش متا برای جایگزینی Facebook Reels با TikTok آغاز شده است

اینستاگرام ریلز (Reels) رسما ارایه شد: یکی کپی دیگر فیسبوک، این بار از TikTok

به گفته PhoneArena، در بخشی از این مقاله آمده است که فیسبوک روی ساختن Reels به بهترین راه برای کشف، ارتباط با مخاطبان و کسب درآمد تمرکز دارد. همچنین ما می‌خواهیم پیدا کردن و اشتراک‌ گذاری محتوای مرتبط و سرگرم‌ کننده را برای مردم راحت و آسان‌تر کنیم. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما از قابلیت Reels فیسبوک استفاده می‌کنید؟ به نظر شما این ویژگی چگونه می‌تواند کاربردتری از همیشه باشد؟!

نوشته روش جدید ایجاد Reels در فیسبوک توسط متا معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code