«نمایش» رنگ «مقاومت» به خود می‌گیرد
1 min read

«نمایش» رنگ «مقاومت» به خود می‌گیرد

شبکه نمایش آثار سینمای دفاع مقدس را در هفته سینمای «مقاومت و پایداری» نمایش می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، در هفته پیش رو شبکه نمایش، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به مرور فیلم‌های مقاومت و پایداری در سینمای کشورمان می‌پردازد.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه پخش خواهند شد: «فصل نرگس»، «لکنت»، «جاده»، «کلاه سبزها»، «تپه آدم برفی»، «اینجا خانه من است» و «چ» نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۹:

فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سفر به تاریخ»، «پزشک زبردست»، «رکسان»، «بقایای روز»، «برادران باد» و «پرواز جی ال ۵۰».

ساعت ۲۱:

همزمان با یورش ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق به کشورمان، این رژیم قصد داشت به صورت ضربتی و سریع خرمشهر را فتح کند. اما مقاومت جانانه مردم جان بر کف‌مان روزها طول کشید و ارتش بعث را زمین گیر کرد. در نهایت با وجود تمام ایستادگی‌ها در چهارم آبان سال ۵۹ خرمشهر سقوط کرد. پس از ۵۷۵ روز و در سوم خرداد سال ۶۱ و طی عملیات بیت‌المقدس پس از جانفشانی‌های بسیار، خرمشهر دوباره آزاد شد. به مناسبت این روز تاریخی، شبکه نمایش قصد دارد به مرور فیلم‌های «سینمای مقاومت و پایداری» بپردازد. فیلم‌های منتخب این هفته در ساعت ۲۱ به ترتیب روز پخش، از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا جمعه ۶ خرداد شامل این عناوین خواهد بود: «عقاب‌ها»، «کانی مانگا»، «روز سوم»، «ویلایی‌ها»، «مزرعه پدری»، «از کرخه تا راین» و «شب واقعه».

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش شامل این فیلم هاست: «خاک»، «دروازه بان»، «انتقام»، «او را به دام بیانداز»، «زندانیان»، «هریت» و «خلبان».

ساعت ۱ بامداد:

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ارتش ۵ نفره»، «ستارگان زندان» «جاناتان مرغ دریایی»، «آخرین موج»، «پسران خیابان پال»، «جاگرنات» و «دو جریب زمین» هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code