«قطعه تنهایی» به کانادا می‌رود

انیمیشن کوتاه «قطعه تنهایی» در بخش ویترین سالانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فانتازیا در کانادا نمایش داده می‌شود.

به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «قطعه تنهایی» به کارگردانی الهه قمیشی در بخش ویترین سالانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فانتازیا در کانادا نمایش داده می‌شود.

«قطعه تنهایی» درباره مردی تنها و فراموشکار در خانه پدری اش با انبوهی از کتاب های کهنه زندگی می کند. او از سر عادت کتاب های تو خالی خود را با اشیای خاطره انگیزش پر می کند. طی اتفاقاتی به یاد خاطرات کودکی خود و سازدهنی گم شده اش می افتد و در این میان تلاش می کند آن را بیابد.. این انیمیشن تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «قطعه تنهایی» با انیمیشن‌هایی از آرژانتین، چین، آمریکا، کانادا، فرانسه، شیلی و… رقابت می‌کند.

در بخش ویترین سالانه فیلم های کوتاه انیمیشن شگفت انگیز فانتزیا، ۱۵ فیلم از سراسر جهان به نمایش درمی‌آیند. فیلم‌های خیره‌کننده‌ای که از نظر لحن، تکنیک و دیدگاه متفاوت هستند. این جشنواره که از ۲۳ تیرماه شروع شده تا ۱۲ مردادماه ادامه دارد.

عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: الهه قمیشی، بازیگران: علی رجایی، بهار قمیشی، هایدوک جرجیان و اشکان ایرانمنش، مدیر هنری: محمد هادی قمیشی، انیماتور و بازیگردان: الهه قمیشی، آهنگساز: سعید جعفرنژاد، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، مدیر فیلمبرداری و عکاسی: مصطفی بافرونی، طراحی، ساخت ماسک، ماکت و آکسسوار: الهه قمیشی، تدوین، کامپوزیت و جلوه های ویژه: مصطفی رضوی، بخش سه بعدی کامپیوتری و کامپوزیت: قاسم افخم الشعرا، طراحی لباس و اجرا: بهار قمیشی، منشی صحنه: سحر قمیشی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code