در هنگام خرید هدست مخصوص بازی دقت کنید!

لوازم جانبی بازی‌های رایانه‌ای در طول سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده اند، به خصوص هدفون‌هایی که گیمر‌ها را در فضای بازی مورد علاقه خود غرق می‌کنند.

برخی از اشتباهات رایج گیمر‌ها در مورد هدست‌های بازی رایانه شخصی وجود دارند که ارتکاب این اشتباهات ممکن است منجر به انتخاب مدل اشتباه یا عدم استفاده حداکثری از آن وسیله شود.

انتخاب هدست بازی برای رایانه شخصی کمی متفاوت از هدفون برای گوش دادن به موسیقی است.

به عنوان مثال، در حالی که می‌توانید از یک هدست معمولی برای یک یا دو ساعت گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، نمی‌توانید از آن برای مدت زمان طولانی مثلا انجام بازی استفاده کنید.

با توجه به این موضوع، پنج اشتباه احتمالی وجود دارند که هنگام خرید هدست بازی رایانه شخصی باید از آن‌ها اجتناب کنید:

نادیده گرفتن راحتی

شما ساعت‌ها یک هدفون را روی گوش خود قرار خواهید داد؛ بنابراین اولین عاملی که باید در نظر بگیرید راحتی است. این شامل در نظر گرفتن نیروی گیره، بالشتک گوش، خنک‌کننده و سایر ویژگی‌هایی است که برخی از هدفون‌ها را بهتر از سایرین می‌سازد تا راحتی لازم را در حین انجام بازی‌های مورد علاقه‌ به شما بدهد.

اولویت ندادن به کیفیت صدا

بسیاری بر عواملی مانند صدای فراگیر، بدنه ممتاز و نام تجاری تمرکز می‌کنند و کیفیت صدای هدفون را نادیده می‌گیرند. اولین عملکرد یک هدست بازی کامپیوتری، تولید مجدد صدا است. شما هدستی نمی‌خواهید که صدای بدی تولید کند که لذت بازی را از بین ببرد. بنابراین باید روی هدفون‌هایی تمرکز کنید که بهترین کیفیت صدای ممکن را به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید هر اتفاقی را که در داخل بازی می‌افتد، بشنوید و به آن پاسخ مناسب دهید.

توجه زیاد به ویژگی‌های جزئی

در حالی که گاهی اوقات از ویژگی‌های مفید مرتبط با میکروفون مانند حذف نویز پس‌زمینه یا قابلیت تنظیم یادداشت جانبی برخوردار می‌شوید، هیچ هدفونی با همه ویژگی‌های خوب خود نمی‌تواند عیبی مانند کیفیت صدای ضعیف را جبران کند.

اعتماد کورکورانه به برند

تصور نکنید که چون هدست قبلی شما در طول دوره گذشته به خوبی خدمات داده است، دوباره همان برند را بخرید برای شما عالی خواهد بود. در دنیای فناوری همیشه رقابت شدیدی بین برند‌های مختلف برای ارائه بهترین محصولات با ویژگی‌های جدید وجود دارد. بهتر است بدون توجه به نام شرکت تولید کننده، نظرات را بخوانید و هدفون‌های متناسب با نیاز خود را جست و جو کنید.

بی توجهی به مواقع حراج هدست‌ها

در نهایت اگر می‌خواهید یک هدست باکیفیت، اما با قیمتی متناسب با بودجه خود تهیه کنید، به محض عرضه هدست به بازار عجله نکنید؛ زیرا معمولاً قیمت بالایی دارد و بهتر است منتظر بمانید تا مدتی بگذرد یا در فصول حراج با قیمتی نازل تهیه کنید.

منبع: 24.ae

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code