پیش خرید اپل واچ سری 4 آغاز شد

شرکت اپل در رویداد 12 سپتامبر نسل جدید ساعت هوشمند خود را به نام اپل واچ سری 4 معرفی کرد. ساعتی که در مقایسه با نسل پیشین نمایشگر بزرگتری برای آن در نظر گرفته شده و طراحی بهبودیافته ای پیدا کرد. در حالی که دو روز از معرفی اپل واچ سری 4 می گذرد، به تازگی اپل طبق وعده پیش خرید این محصول را آغاز کرد. همانطور که شرکت کوپرتینویی اعلام کرده بود، اپل واچ سری 4 از 14 سپتامبر برای پیش خرید دردسترس قرار می گیرد و حال این پیش خرید آغاز شد.

البته ساعت موردبحث از 21 سپتامبر با قیمت پایه 399 دلار و نهایی 499 دلار عرضه می شود. این محصول در بندهای فلزی و چرمی و در نهایت لاستیکی به فروش می رسد که افراد یا همان مشتریان می توانند گزینه موردنظر خود را انتخاب کنند.

از مشخصات کلیدی این گجت پوشیدنی اپل باید به صفحه نمایش 1.78 اینچی 448×368 پیکسلی LTPO AMOLED با تراکم 326ppi، پردازنده دو هسته ای اس 4 اپل، حافظه رم 768 مگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، سیستم عامل watchOS 5.0، تراشه گرافیکی PowerVR، قابلیت ECG ، قابلیت NFC، بلوتوث 5.0 و برخی دیگر اشاره کرد.

اپل در کنار اپل واچ سری 4، سه گوشی هوشمند آیفون XS، XS Max و XR را معرفی کرده که سری XS به عنوان مدل های رده بالا شناخته و XR نیز برای مشتریان بودجه محور کمپانی موردبحث در نظر گرفته شد. در میان سه مدل گوشی هوشمند دو نسخه XS از 21 سپتامبر با قیمت پایه 999 و 1049 دلار برای خرید دردسترس قرار می گیرند اما نسخه XR برنامه ریزی شده از اواخر اکتبر با قیمت 749 دلار روانه بازار شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید. پیش بینی می شود آیپد پرو و مک بوک جدید در اواخر یا اوایل سال آینده رونمایی شود، اگرچه کوپرتینویی ها در 12 سپتامبر آنها را معرفی نکردند.