قابلیت GPU Turbo هواوی سرانجام به گوشی Honor View 10 رسید
1 min read

قابلیت GPU Turbo هواوی سرانجام به گوشی Honor View 10 رسید

گوشی Honor View 10 در ماه مارس سال جاری اولین بار در ایالات متحده عرضه شد. این گوشی جایگزین ارزان قیمت گوشی میت 10 پرو هواوی نام گرفته است و به تازگی آپدیت جدیدی که دریافت کرده است که به وسیله آن چند ویژگی جدید به گوشی اضافه شده و در چند زمینه شاهد بهبود بوده است.

در آخرین به روزرسانی مهم، دوربین این گوشی مجهز به EIS (لرزشگیر تصویر الکترونیکی) شده بود، علاوه بر این بهینه سازی در بخش حرارتی دستگاه و چند تغییر دیگر ایجاد شده بود. روز گذشته اما آپدیت دیگری برای این دستگاه عرضه شد که سرانجام تکنولوژی GPU Turbo را به آنر ویوو 10 آورد. این به معنی بهبود کارایی پردازش گرافیکی دستگاه است که در نتیجه آن تجربه گیمینگ بالاتری را خواهید داشت. همانطور که میدانید GPU Turbo یک فناوری تقویتی در حوزه گرافیک است که نحوه پردازش گرافیکی را در لایه سیستمی دگرگون کرده است. این راهکار به شکل چشمگیری کارایی پردازش گرافیکی را از جنبه های مختلفی مانند کیفیت، بازده و مصرف انرژی بهبود بخشیده است. این راهکار جالب در برابر تفکر قدیمی قرار دارد که معتقد بود بازده همواره جهت عکس با کارایی دارد. این افزایش بازده با این تکنولوژی جدید به خصوص در هنگام بازی ها نمود بیشتری دارد.

علاوه بر حالت GPU Turbo، به روزرسانی جدید قابلیت AIS (لرزشگیر تصویر مصنوعی) را نیز به دوربین گوشی اضافه کرده است که اولین بار آن را در گوشی P20 Pro هواوی دیده بودیم. لرزشگیر مصنوعی به پردازش تصویر در گوشی آنر ویوو 10 به صورت نرم افزاری کمک خواهد کرد. البته علاوه بر این، آپدیت گوشی شامل پچ امنیتی نیز نیز شده است، تعدادی از باگ های دستگاه که برای کاربرای آسیایی در هند وجود داشت برطرف شده است. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این آپدیت در کشورهای مختلف در چه زمانی عرضه شود.