رسمی: آیفون‌های جدید اپل در تاریخ 21 شهریور رونمایی میشوند
1 min read

رسمی: آیفون‌های جدید اپل در تاریخ 21 شهریور رونمایی میشوند

گوشی های زیادی تا اینجا از سال 2018 معرفی شده اند اما شاید بتوان گفت مورد انتظار ترین آنها هنوز از راه نرسیده اند. دقیقا در مورد آیفون های نسل بعد کمپانی اپل صحبت میکنیم که تا امروز انبوهی از گزارشات، پیش بینی ها و شایعات را در مورد آنها شاهد بوده ایم. پیش بینی میشد که مانند سال های قبل، رویداد امسال اپل برای رونمایی از آیفون ها در ماه سپتامبر برگزار شود و حالا این موضوع با دعوتنامه ای اپل به طور رسمی ارسال کرده، تائید شده است.

بر اساس این دعوتنامه، اپل رویدادی را در تاریخ 12 سپتامبر مصادف با 21 شهریور در سالن استیو جابز شهر کوپرتینو برگزار خواهد کرد. پیش بینی میشود در این مراسم اپل از چند مدل آیفون جدید، اپل واچ جدید و نسخه ای بروزرسانی شده از آیپد پرو رونمایی کند. جزئیات خاصی در دعوت نامه ارسالی اپل دیده نمیشود به جز یک حلقه برنزی شکل که از مقر جدید اپل پارک کوپرتینویی ها الهام گرفته شده است.

بیشتر از هر شایعه دیگری درباره آیفون های نسل بعد اپل، از این شنیده ایم که سه مدل آیفون جدید رونمایی خواهند شد که عبارتند از آیفون ایکس بروزرسانی شده با نمایشگر اولد 5.8 اینچی، نسخه ای ارزان تر از آیفون ایکس با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD و یک آیفون رده بالای دیگر که به صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد مجهز خواهد بود. از دیگر شایعات پیرامون آیفون های جدید میتوان به احتمال همراه شدن ارزان ترین آیفون جدید با رنگی غیر متعارف اشاره کرد. تمام آیفون های جدید دارای ژست های حرکتی و سیستم امنیتی Face ID خواهند بود. در عین حال نسخه LCD آیفون جدید احتمالا فاقد فناوری 3D Touch خواهد بود.

همچنین طبق گزارشات اپل قصد دارد مک بوک ایر و مک مینی را پائیز امسال با طراحی کاملا جدیدی همراه کند اما مشخص نیست در رویداد 12 سپتامبر شاهد رونمایی این دستگاه ها خواهیم بود یا خیر. مک بوک ایر جدید ارزان تر خواهد بود به نمایشگر رتینا با حاشیه ناچیز مجهز خواهد بود. همچنین میتوانیم شاهد آیپد پرو جدید با برخورداری از فناوری Face ID، اپل واچ با نمایشگری بزرگتر باشیم. اگر تمام این اتفاقات در رویداد آینده اپل رخ دهد، شاهد یکی از بزرگترین رویدادهای اپل خواهیم بود. هر چند برخی گزارشات میگویند اپل معرفی مک های جدید را در زمان دیگری از فصل پائیز انجام خواهد داد.