مشکلات بر طرف شده در به روز رسانی جدید ویندوز 10

مایکروسافت معمولا هر دو هفته یک‌بار، طی یک به روز رسانی جدید برای ویندوز 10 منتشر می‌کند. از آن‌جایی که یک هفته از آخرین به روز رسانی می‌گذرد، اقدام مایکروسافت برای انتشار نسخه Build 17746 کمی غیر منتظره بود.

بر همین اساس Build 1774 قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را همراه خود نیاورده و بیشتر تمرکز آن بر روی رفع باگ‌ها و بهبود مشکلات ویندوز 10 بوده است.

مایکرو سافت درباره این به روز رسانی این‌گونه توضیح داده است:

"ما مشکلی که در آن Narrator به طور نادرست، بعضی از کمبو باکسهای استاندارد را به عنوان کمبو باکس قابل ویرایش معرفی میکردرابر طرف کردیم. مشکل نیاز به اتصال مجدد کنترل کنندههای حرکتی واقعیت مجازی ویندوز را بر طرف شده است.

ما مشکل را برای ژاپنیها و فرانسوی ها برطرف کردیم که وقتی سیستم خود را ریست میکنند، (Settings > Update & Security > Recovery) میزان درصد عملیات به جای انتهای نوشته، در مرکز آن نمایش داده شود.

ما مشکلی را که در آن هنگام استفاده از زبان ایتالیایی به عنوان زبان نمایشگر، دکمه YES برای حذف فایلهای OneDrive از طریق File Explorer ناپدید میشد را برطرف کردیم."

البته این نسخه Build به خودی خود بدون مشکل نیست، در پایین مواردی را که باید قبل از نصب Build از آن آگاه باشید را میبینید.

شما ممکن است در هنگام خروج از پروفایل کاربری خود و یا خاموش کردن کامپیوتر، چک کننده باگ (GSOD) را مشاهده کنید و یا وقتی که می‌خواهید از تنظیمات نمایش بزرگ‌تر استفاده کنید، ممکن است با مشکل بیرون زدگی متن مواجه شوید و یا متوجه شوید که متن‌ها در همه جا بزرگ نشده اند.

به روز رسانی بزرگ بعدی ویندوز، نسخه 1809 خواهد بود که انتظار می‌رود در اوایل اکتبر منتشر شود. این امر سبب کاهش جذابیت به روز رسانی‌های Build در چند هفته اخیر خواهد شد و اگر منتظر اتفاق‌های بزرگ هستید، بهتر است از آن‌ها چشم پوشی کنید.