وان‌پلاس اعلام کرد که قصد معرفی تلویزیون هوشمند دارد
1 min read

وان‌پلاس اعلام کرد که قصد معرفی تلویزیون هوشمند دارد

OnePlus امروز در انجمن خود اعلام کرد که قصد تولید تلویزیون های هوشمند را دارد. این محصولات که OnePlus TV نام خواهد گرفت، تلویزیون های بالارده وان پلاس با طراحی، تجربه کیفیت تصویر و صدا عالی و به قصد یکپارچه سازی ارتباطات خانه تولید خواهند شد.

در پستی که در انجمن وان پلاس منتشر شده به غیر از نام و اطلاعات عمومی در خصوص محصول، چیز زیاد دیگری در رابطه با آن منتشر نشده است. تمام چیزی که با قطعیت می توان گفت اینست که یک تلویزیون هوشمند در راه است و ویژگی هایی از جمله هوشمند سازی خانه را نیز براساس توضیحات به همراه خواهد داشت.

از سال 2013 ما تمرکز خود را بر این گذاشتیم تا بهترین گوشی هوشمند ممکن را تولید کنیم. در این فرایند تیم ما و جامعه ما اطلاعات زیادی در خصوص نرم افزار، سخت افزار، طراحی، توسعه محصولات و ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن به کاربران را یاد گرفتند. این تلاش ها که در نتیجه کار در ساعات شب و تعطیلات آخر در اداره بوده است توسط این تیم یک زیربنای عالی برای تجربه ساخت OnePlus TV را ایجاد کرده است.

تولید یک محصول دیگر با اندروید TV که یکپارچه با Google Assistant است؛ می تواند یک ایده عالی باشد و می تواند با مانند دیگر محصولات اندروید تی وی می تواند با تمام گوشی های هوشمند کار کند. البته ممکن است که وان پلاس پا را فراتر از این گذاشته و مانند شیائومی که OxygenOS را برای تلویزیون های خود طراحی کرده، نرم افزاری انحصاری توسعه دهد. البته هنوز نمی توان در خصوص این موضوع با قطعیت نظر داد.

انتظار میرود که OnePlus تلویزیون هوشمند خود را با قیمت بسیار مناسبی عرضه کند. ارائه ویژگی های بالا با قیمتی پایین در مقایسه با دیگر برندها، کاریست که این کمپانی در بازار موبایل انجام میدهد. با این حال فعلا قیمت نهایی این محصول مانند تمام ویژگی هایش و تاریخ عرضه یک راز باقی مانده است. همانطور که در جریانید این کمپانی در حال آماده سازی پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T است و انتظار میرود که ماه آینده این محصول رونمایی شود. با این تفاسیر نمی توان انتظار داشت که وان پلاس TV را تا قبل از سال 2019 در بازار مشاهده کنیم.