تیزر جدید هواوی و اشاره به دوربین مستطیلی میت 20 پرو

هواوی تیزر جدیدی از گوشی میت 20 پرو منتشر کرده است. این ویدئوی 9 ثانیه ای به دوربین پرچمدار آینده هواوی اشاره دارد، در متن این ویدئو اشاره شده که "زمان آن رسیده تا چیز جدید را کشف کنیم" و این به آن معناست که دوربین میت 20 پرو هواوی چیزی است که ارزش اکتشاف را دارد. نمایی که در ویدئو نمایش داده شده حاکی از آنست که ماژول دوربین این گوشی مربعی خواهد بود.

از تصاویری که پیش تر توسط افشاگران منتشر بود، می توانستیم حدس بزنیم که میت 20 پرو و احتمالا میت 20 استاندارد دارای دوربین های سه گانه و فلش LED خواهد بود که به صورت یک مربع دو به دو در کنار هم قرار خواهند گرفت. در قسمت جلو هم گوشی Mate 20 Pro احتمالا دارای ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) خواهد بود که سنسور اسکن چهره و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در آن جای خواهد گرفت، اما احتمالا گوشی میت 20 معمولی از ناچی کوچکتر بهره خواهد بود که تنها سنسور دوربین سلفی در آن جای خواهد گرفت. البته گفته شده است که میت 20 پرو از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر نیز بهره مند خواهد شد که تا زمان معرفی رسمی نمی توان آن را تأیید یا رد کرد.

میت 20 و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در لندن معرفی خواهند شد و ما با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. در پایان از شما دعوت می کنیم تیزر کوتاه گوشی میت 20 پرو هواوی را تماشا بفرمایید: