زمان برگذاری حالت بتل رویال نسخه بتای بازی Call Of Duty: Black Ops 4 مشخص شد
1 min read

زمان برگذاری حالت بتل رویال نسخه بتای بازی Call Of Duty: Black Ops 4 مشخص شد

کاربران کنسول پلی استیشن 4 به لطف قرارداد شرکت سونی و اکتیویژن می توانند زود تر از کاربران سایر پلتفرم ها به نسخه بتای عمومی حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 که Blackout mode نام دارد دسترسی داشته باشند . به تازگی شرکت اکتویژن اعلام کرده است که کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان و رایانه های شخصی نیز می توانند با کمتر از یک هفته تاخیر این بخش را تجربه نمایند .

دومین بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 14 سپتامبر ( 23 شهریور ) تنها چند روز پس از عرضه برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس کاربران پلتفرم های رایانه های شخصی و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت . به مانند نسخه بتای خصوصی حالت چند نفره Black Ops 4 که اوایل ماه جاری میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت بتای حالت Blackout تنها برای کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده اند در دسترس می باشد . کاربران رایانه های شخصی که یکی از نسخه های بازی Black Ops 4 را پیش خرید کرده اند می توانند در تاریخ 14 سپتامبر به بتای خصوصی Blackout دسترسی داشته باشند . این نسخه بتای پس از گذشت 24 ساعت در دسترس تمامی کاربرانی که حساب کاربری در Battle.net داشته باشند به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت .اکتویژن ناشر این بازی تا کنون جزئیات زیادی در مورد چه چیز هایی در نسخه بتای Blackout در انتظار کاربران است منتشر نکرده و تنها اعلام کرده است که این نسخه بتا سه حالت تک نفره ، دو نفره و چهار نفره خواهد داشت .

حالت Blackout بازی Call of Duty در سبک محبوب بتل رویال می باشد که Treyarch توسعه دهنده این عنوان در ماه ژوئن گذشته در نمایشگاه E3 آن را معرفی کرد . بر اساس گفته استودیو توسعه دهنده ، حالت Blackout شامل بزرگ ترین نقشه ای است که توسط این استودیو ساخته شده و شباهت بسیاری به نسخه قبلی سری Black Ops دارد . در این حالت بازیکنان می توانند از وسایل نقلیه هوایی ، زمینی و دریایی استفاده کنند . لازم به ذکر است تا کنون مشخص نیز حالت Blackout از چه تعداد بازیکن پشتیبانی خواهد کرد .

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر برای کنسول پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد . علاوه بر حالت Blackout ، این بازی دارای چندین حالت چند نفره جدید و همچنین بخش توسعه یافته زامبی می باشد . در نسخه امسال این فرنچایز دیگر مبارزات تک نفره سنتی قبلی وجود نخواهد داشت و چندین ماموریت ویژه که هر کدام بر روی یکی از شخصیت بازی تمرکز دارد جایگزین آن شده است .