معرفی مانیتورهای جدید گیمینگ ایسر با قابلیت های پیشرفته در IFA 2018

ایسر در نمایشگاه IFA 2018 دو مانیتور گیمینگ جدید را برای طرفداران NVIDIA و AMD عرضه کرد. در نتیجه در این مانیتورها شاهد قابلیت های G-Sync و FreeSync خواهیم بود. در واقع در سری Predator از قابلیت G-Sync و نسل جدید Nitro از تکنولوژی های AMD بهره می برد.

مدل XB273K با تکنولوژی G-Sync ارائه شده و با قیمت 1.299 دلار عرضه خواهد شد. این مدل از نرخ بازسازی 144 هرتز بهره می برد و از یک پنل IPS با وضوح 4K برخوردار است.Predator XB273K تا 90 درصد محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 است. فناوریVisionCare منحصر به فرد Acer و تکنولوژی هایی مانند کاهش نور آبی و کاهش سوسو زدن، از آسیب چشم در استفاده ی طولانی مدت کمک می کند. این مدل همچنین با دارا بودن یک پوشش بر روی خود می تواند از چشم ها محافظت کند و کیفیت بهتری از تصویر را بدون تاثیرگیری از نور اطراف ارائه دهد.

از سوی دیگر مانیتور نسل جدید Nitro در 3 مدل مختلف ارائه شده است که هر سه مدل از پنل های 27 اینچی برخوردارند. نرخ بازسازی این مدل نیز 144 هرتز بوده و مجهز به تکنولوژی VisionCare است. یکی از این سه مدل از رزولوشن UHD برخوردار است و با قیمت 899 دلار عرضه خواهد شد. دو مدل دیگر از رزولوشن WQHD بهره می برند و قیمت آن ها 499 و 449 دلار خواهد بود.

به طور کلی این دو مدل از برترین مانیتورهای ایسر محسوب می شوند و از کیفیت تصویر بالا، قدرت ایده آل و تکنولوژی های پیشرفته برخوردارند. همچنین سرعت پاسخ دهی و نرخ بازسازی از ویژگی هایی است که در مانیتور های گیمینگ اهمیت بالایی دارد که در این این سری محصولات ایسر به آن توجه زیادی شده است.