جدیدترین افشاگری‌ها در مورد آیفون XS و اپل واچ سری 4
1 min read

جدیدترین افشاگری‌ها در مورد آیفون XS و اپل واچ سری 4

شب گذشته رسما متوجه شدیم اپل رویدادی را در تاریخ 21 شهریور برگزار خواهد کرد که طی آن شاهد رونمایی از آیفون های نسل بعد و شاید هم چند گجت دیگر خواهیم بود. بدین در کمتر از دو هفته دیگر مورد انتظارترین گوشی های سال 2018 رونمایی خواهند شد. تا امروز تقریبا مطمئن شده ایم که سه مدل آیفون جدید توسط اپل رونمایی خواهند شد که حالا تصویر دو مدل از این دو دستگاه ها توسط 9To5Mac فاش شده است. تصویر افشا شده مربوط به آیفون ایکس اس و ایکس اس پلاس است.

تصویر رندر شده که البته به واضح ترین شکل ممکن طراحی دو مدل از آیفون های نسل بعد اپل را به نمایش نمیگذارد تائید کننده حاشیه کم نمایشگر هر دو مدل، همچون آیفون ایکس سال گذشته است. از دیگر جزئیاتی که در تصویر قابل رویت است میتوان به فریم فلزی آن اشاره کرد. به نظر میرسد اپل قصد دارد آیفون ایکس های جدید را با یک رنگ طلایی جدید و جذاب همراه کند. این موضوع پیش از این توسط کمیسیون ارتباطات فدرال نیز تائید شده بود. آیفون ایکس دارای نمایشگر 5.8 اینچی خواهد بود در حالی که نسخه پلاس مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهد بود. این اختلاف اندازه و بزرگتر بودن نسخه پلاس در تصویر فاش شده کاملا مشهود است. این دو مدل، آیفون های رده بالای اپل در نسل بعد هستند در حالی که نسخه ارزان قیمت مجهز به نمایشگر LCD و از فناوری 3D Touch بی بهره خواهد بود.

از آیفون های معرفی نشده که بگذریم، افشاگری بعدی در مورد یکی از محصولاتیست که احتمالا همراه با آیفون های جدید رونمایی خواهد شد. بعد از گذشت تقریبا 1 سال از معرفی اپل واچ سری 3، احتمالا اپل در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعد ساعت های هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 4 است. 9To5Mac تصویری منتسب به این گجت پوشیدنی را نیز منتشر کرده است. با استناد به این تصویر، اپل واچ سری 4 نسبت به سری 3 حاشیه های کمتری دارد و همین باعث شده به نمایشگر بزرگتری مجهز باشد که زیبایی هر چه بیشتر این ساعت را به دنبال دارد. شایعات حاکی از این دارند که افزایش سایز نمایشگر اپل واچ سری 4 نسبت به قبل حدودا 15 درصد است اما هنوز برای تائید این موضوع کمی زود است. منوی نرم افزاری ساعت در تصویر فاش شده هم نشان میدهد اپل به دنبال نمایش جزئیات بیشتر در صفحه ساعت است. دکمه سمت راست ساعت در اپل واچ 4 هم کمی دستخوش تغییر شده است. یک سوراخ هم در لبه سمت راست دیده میشود که به نظر میرسد یک میکروفون باشد. چیزی که در نسل های پیشین اپل واچ وجود نداشته است.