ارائه آفیس 2019 برای ویندوز و مک توسط مایکروسافت
1 min read

ارائه آفیس 2019 برای ویندوز و مک توسط مایکروسافت

مایکروسافت در 24 سپتامبر، دسترسی عمومی به آفیس 2019 را برای ویندوز و مک اعلام کرد. کمپانی می‌گوید که این مجموعه نسخه جدید on-premise ورد، اکسل، پاور پوینت، اوتلوک، پروجکت، ویزیو، اکسس، و پابلیشر است.

گفته می‌شود که آفیس 2019 ویژگی‌ها و به روز رسانی‌هایی را در اپلیکیشن‌ها که on-premises هستند برای متخصصان IT دقیقاً مثل کاربران عادی ارائه می‌کند. این مجموعه نرم‌افزاری مناسب کاربرانی است که هرگز نمی‌توانند به فضای ابری متصل شوند یا کسانی که به روز رسانی‌های دوره‌ای را دریافت نمی‌کنند. آفیس 2019 فقط برای یک بار منتشر خواهد شد و هیچ‌گونه ویژگی به روز رسانی در آینده دریافت نخواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که آفیس 2019 بسیار از لحاظ زمانی بهینه خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن محتوا مورد نظر خود را تولید کنند.

پاور پوینت 2019 به کاربران کمک خواهد کرد که ارائه‌هایی با ویژگی‌های مانند جلوه‌های ویژه گرافیکی و زوم بسازند. بعلاوه قابلیت افزودن آیکون‌ها، SVG و مدل‌های سه بعدی نیز موجود خواهد بود. همچنین یک خروجی ویدئو 4K نیز در کار خواهد بود. گفته می‌شود که ویژگی‌های نوشتاری مانند جامدادی سیار، حساسیت فشار و جلوه‌های کج برای همه اپلیکیشن‌های ویندوز ارائه شود.

اکسل 2019 نیز مجهز به یک ویژگی جدید آنالیز داده خواهد بود که شامل فرمول‌های جدید، نمودار‌ها و بهبود PowerPivot خواهد بود. انتشار 2019 محصولات آفیس همچنین شامل سرور‌های کمپانی مانندExchange Server 2019 ، Skype for Business Server 2019 ،SharePoint Server 2019 و Project Server 2019 می‌شود که در طی هفته‌های آینده منتشر خواهند شد.

مشتریان لایسنس تجاری، امروز مایکروسافت آفیس 2019 را دریافت خواهند کرد اما این مجموعه نرم افزاری برای همه کاربران در طول چند‌هفته دیگر موجود خواهد شد.