مسابقه 600 هزار دلاری سامسونگ و Tencent برای بازیکنان PUBG Mobile

این موضوع کاملاً مشخص است که کمپانی سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت 9 حساب ویژه ای بر روی صنعت بازی و گیمینگ باز کرده است. این غول کره ای به شدت درگیر رویدادهای بزرگ بازی ها شده است و جوایز بسیار ارزنده ای برای کاربران آنها پیشنهاد می کند.

پس از همکاری سامسونگ با اپیک گیمز و استریمر معروف بازی فورت نایت یعنی “Ninja” برای برای مسابقات گلکسی اسکواد، حالا سامسونگ اعلام کرده است که اسپانسر تورنمنت جهانی بازی پابجی موبایل خواهد بود. نام این مسابقه “Star Challenge” است و اولین سری از مسابقات قهرمانی در بازی پابجی به حساب می آید که با همکاری Tencent Games و PUBG Corporation، سازندگان این بازی برگزار خواهد شد.

در ویدئویی که به مناسب اعلام این خبر منتشر شده، اشاره می شود که این مسابقه در 6 منطقه در سراسر جهان آغاز می شود و در نهایت برندگان آنها با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت، برندگان تکه ای از جایزه 600,000 دلاری را تصاحب خواهند کرد. علاوه بر این 20 تیم برتر از هر 6 منطقه به دور بعدی رقابت ها راه خواهند یافت و پس از آن فینالیست های مسابقه مشخص خواهند شد. برندگان جهانی و منطقه به صورت زیر سهم خود را از جایزه 600 هزار دلاری دریافت خواهند کرد:

  • برنده جهانی و نهایی مسابقات: 200000 دلار
  • مقام دوم مسابقات جهانی: 100000 دلار
  • مقام سوم مسابقات جهانی: 50000 دلار
  • قهرمان منطقه ای: 20000 دلار
  • مقام دوم منطقه ای: 15000 دلار
  • مقام سوم منطقه ای: 10000 دلار

این تورنمنت در شش منطقه؛ اروپا، آسیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، ژاپن – کره و چین برگزار می شود و فینال مسابقات در شهر دوبی امارات در پایان سال 2018 برگزار می شود.

با این حال به نظر نمیرسد که همه بتوانند در این مسابقه شرکت کنند، چراکه تنسنت و سامسونگ اعلام کرده اند که برای آنکه بتواند برای تورنمنت پابجی موبایل واجد شرایط باشید، باید بیشتر از 1000 هوادار یا دنبال کننده در یک پلت فرم استریم خاص داشته باشید. اولین سری از مسابقه PUBG Mobile Star Challenge در روز 29 سپتامبر در کیف، اوکراین برگزار خواهد شد.