Galaxy P30 اولین گوشی سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و رنگ جدید
1 min read

Galaxy P30 اولین گوشی سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و رنگ جدید

گفته می شود که Galaxy P30 سامسونگ اولین گوشی کره ای ها با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است و حالا به نظر میرسد که این تنهامشخصه جذاب گوشی آینده سامسونگ نبود. طبق اطلاعاتی که امروز وب سایت SamMobile منتشر کرده است، گوشی گلکسی پی30 سامسونگ دارای دو میزان حافظه ذخیره سازی، 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. این درست مشابه آن چیزی است که در گوشی جدید کره ای ها یعنی Galaxy A7 سال 2018 دیدیم. علاوه بر این انتظار میرود که این گوشی در رنگ های گرادینت با طیف رنگی آبی، صورتی، مشکی و قرمز ارائه شود.

نام کد این دستگاه SM-G6200 و احتمال این وجود دارد که سامسونگ نسخه پلاس آن را نیز منتشر کند. در حالیکه این گوشی حالا با نام Galaxy P30 شناخته می شود، ممکن است در نهایت با نام دیگری به بازار معرفی شود.

چه اطلاعاتی دیگری از Galaxy P30 داریم؟

وب سایت SamMobile اعلام کرده که گوشی آینده سامسونگ احتمالاً دارای یک صفحه نمایش LCD با سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر آن است. با این حال، باور این موضوع کمی سخت است، چرا که سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال تنها با نمایشگرهای OLED کار می کنند. در همین حال، شایعات قبلی حاکی از آن بود که گلکسی S10 با سنسور اثر انگشت اولتراسونیک، که تکنولوژی برتری در مقایسه با نسخه اپتیک است، در زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

اخبار قبل اعلام کرده بود که Galaxy P30 دارای طراحی مخصوصی برای کشور چین خواهد بود. SamMobile این موضوع را تأیید نکرده است، با این حال اعلام کرده که احتمالاً اولین بازاری که این گوشی در اواخر سال در آن عرضه می شود، چین خواهد بود. در خصوص دوربین این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست و هنوز معلوم نیست که آیا این گوشی هم مانند میان رده جدید سامسونگ دارای دوربینی سه گانه خواهد بود یا خیر. حتی اگر دوربین سه گانه هم وجود نداشته باشد، وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و گزینه رنگی شیک و مدرن آن را به یک رقیب جذاب برای دیگر گوشی های هم رده خود خواهد کرد.