با نسخه جدید Google Maps برنامه ریزی سفر‌های گروهی ساده‌تر خواهد شد
1 min read

با نسخه جدید Google Maps برنامه ریزی سفر‌های گروهی ساده‌تر خواهد شد

گوگل به تازگی اعلام کرده است که اپلیکیشن محبوب مسیریابی‌اش، یعنی Google Maps، برنامه‌ریزی سفرهای گروهی را آسان‌تر خواهد کرد. کمپانی گفته است که از امروز می‌توانید با یک لمس طولانی بر روی مکان مورد نظر خود آن را به یک لیست کوتاه اضافه کنید و در صورت نیاز توسط هر پلتفرم پیام‌رسانی، آن‌را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین همه قادر خواهید بود تا مکان‌ها را اضافه و حذف کنید و یا اینکه رأی گیری کنید که از کدام مکان دیدار کنید.

گوگل برنامه دارد که به‌روزرسانی را از این هفته شروع کند، پس امکان دارد چندین روز طول بکشد تا این به‌روز رسانی در دستگاه اندرویدی و یا IOS شما در دسترس باشد.

زمانی که یک کاربر مکانی را پیدا می‌کند که قصد بازدید از آن را دارد، می‌تواند با یک لمس طولانی آن را به لیستی که در حباب کوچک شناور کنار نمایشگر قابل مشاهده است اضافه کند. وقتی که لیست ساخته شد، امکان اشتراک گذاری آن با دوستان شما وجود دارد؛ کسانی که می‌توانند مکان‌ها را اضافه و یا حذف کنند و برای هر انتخاب رأی گیری کنند. همچنین شما می‌توانید تصاویر پروفایل تمام افراد داخل گروه را مشاهده کنید.

گوگل رأی‌ها را شمارش می‌کند و برنده را زمانی که رأی گیری کامل شد مشخص می‌کند. این کمپانی بر این باور است که با این قابلیت از این پس سفرهای گروهی جذاب‌تر خواهند شد و Maps نیز برای هر کاربر مفیدتر و کارآمدتر خواهد شد.