تاریخ عرضه NVIDIA RTX 2080 Ti تغییر می کند!
1 min read

تاریخ عرضه NVIDIA RTX 2080 Ti تغییر می کند!

مسئله احتمال تاخیر در ارائه کارت گرافیک های NVIDIA RTX 20، در روزهای اخیر نیز مطرح شده و مطلبی را در این راستا منتشر کردیم؛ حال غول سبز تراشه های گرافیکی به طور رسمی اعلام کرده است که خریداران و کاربرانی که در انتظار 2 مدل نخست، خصوصا NVIDIA RTX 2080 Ti، این کارت گرافیک را با مقداری تاخیر دریافت خواهند کرد. ایمیل های ارسالی از سوی انویدیا گواه این مسئله است.

شرکت انویدیا در ایمیل خود به تغییر تاریخ عرضه NVIDIA RTX 2080 Ti پرداخته است؛ NVIDIA RTX 2080 Ti که در ابتدا قرار بود در تاریخ 27 سپتامبر به دست خریداران برسد، با کمی تاخیر، طی روز های 5 الی 9 اکتبر به خریداران تحویل داده می شود. خریداران این کارت گرافیک در ایالات متحده آمریکا، این کارت گرافیک را در تاریخ 5 اکتبر دریافت خواهند کرد. با این وجود حتی خریداران اروپایی این محصول احتمالا آن را تا 9 اکتبر دریافت می کنند.

در حال حاضر خرده فروشان و فروشندگان آنلاین اشاره ای به تاریخ دقیق موجودی خود نکرده و احتمال می رود که در زمانی نزدیک به اروپا، NVIDIA RTX 2080 Ti در بازار آسیا نیز رویت شود. در حال حاضر علت دقیق این تاخیر روشن نبوده و این شرکت در گذشته نیز پیشبینی کمبود موجودی و افزایش قیمت اولیه را به عنوان حباب کرده بود. این احتمال وجود دارد که انویدیا به منظور جلوگیری از افزایش قیمت آنی در خرده فروشی ها، درصدد افزایش سطح تولید-موجودی تا چند روز آینده است.