تیزر جذاب معرفی رسمی V40 ThinQ ال‌جی منتشر شد، اما مشخصات همچنان تأیید نشده است
1 min read

تیزر جذاب معرفی رسمی V40 ThinQ ال‌جی منتشر شد، اما مشخصات همچنان تأیید نشده است

ال جی اعلام کرده است که در تاریخ 3 اکتبر (یازدهم مهر ماه) از پرچمدار جدید خود، V40 ThinQ رونمایی خواهد کرد، اما به نظر میرسد که رونمایی از گوشی جدید کره ای ها در دو مرحله انجام می شود. چرا که V40 ThinQ حالا در وب سایت رسمی این شرکت به صورت رسمی معرفی شده، اما مشخصات آن هنوز به عنوان یک راز باقی مانده است.

آنچه که ال جی از پرچمدار جدید به نمایش گذاشته، اینست که V40 ThinQ باریکر از گوشی نسل قبلی خود است و صفحه نمایش آن به بزرگی 6.4 اینچ می باشد. البته این گوشی در رنگ جدیدی تحت عنوان Carmine Red نیز عرضه خواهد شد.

برداشتی که از تیزر جدید امروز ال جی می توان کرد اینست که سطح پشتی این گوشی دارای بدنه نرم است و در دست گرفتن آن حس بهتری به کاربر منتقل خواهد کرد. اما مهترین نکته این بود که ال جی سرانجام تأیید کرد V40 ThinQ دارای 5 دوربین؛ 3 تا در عقب و دو تا درجلو خواهد بود. طبق گزارشات پیشین یکی از دوربین های زاویه عریض، یکی از آنها تله فوتو و سنسور سوم استاندارد با دیافراگم فوق سریع با گشادگی f/1.5 می باشد.

کمتر از یک هفته به زمان مقرر شده توسط ال جی برای معرفی این گوشی باقی مانده است و هفته آینده جزئیات بیشتر در خصوص قیمت و تاریخ عرضه آن را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. در پایان از شما دعوت می کنیم تیزر معرفی رسمی گوشی V40 ThinQ ال‌جی را تماشا بفرمایید: