سونی در حال ساخت 12 لنز برای دوربین های بدون آینه آلفا
1 min read

سونی در حال ساخت 12 لنز برای دوربین های بدون آینه آلفا

این روزها دوربین های بدون آینه محبوبیت بسیاری پیدا کردند به شکلی که شرکت های مطرحی چون نیکون، کانن و چندی دیگر همانند سونی تصمیم گرفتند در این بخش فعالیت بزرگی پیدا کنند.

شرکت سونی یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده دوربین های بدون آینه بوده و حال رقبایی پیدا کرده است. پیشتر نیز پاناسونیک اولین دوربین های بدون آینه خود را معرفی کرد. اما این موضوع بدان معنا نیست که سونی دست از این بخش برداشته و دیگر روی آن فعالیت نمی کند.

سونی با مشاهده حضور رقبا بیشتر تصمیم گرفته عملکرد بهتری از خود نشان دهد. به شکلی که طی نمایشگاه Photokina 2018 اعلام کرد در حال حاضر روی ساخت 12 لنز جدید برای دوربین های بدون آینه آلفا فعالیت دارد.

این لنزها برای دوربین های مدل 48 تا 60 دوربین های سری آلفا سونی را دربرمی گیرد. هدف سونی از توسعه لنزهای جدید جلب توجهی برای عکاسان بوده تا به خرید دوربین بدون آینه سونی بپردازند.

لنزها قطعات مهمی در دوربین ها محسوب می شوند و بیشتر کمپانی های فعال تولیدکننده دوربین سعی می کنند در کنار دوربین، تولید لنز هم داشته باشند. تولید لنزهای متعدد توسط سونی کار را برای کانن و نیکون که تازه واردی در این بخش هستند، دشوار می کند.

اطلاعات دقیقی از لنزهای آینده سونی در دست نیست و باید منتظر ماند تا شرکت ژاپنی بزودی لنزها را معرفی کرده و اطلاعات کاملی در اختیار طرفداران و مخاطبان قرار دهد. در نمایشگاه Photokina 2018 شرکت های سونی، نیکون، کانن و لایکا از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کردند. همچنین پاناسونیک نیز محصولات جدیدی از جمله اولین دوربین بدون آینه را در سبد خود داشت.

پیش بینی می شود در سال آینده دوربین های باکیفیت تری مشاهده شود و سونی نیز 12 لنز را تا سال آینده معرفی و عرضه می کند.