نسخه ی جدید سیستم عامل watchOS 5.0.1 منتشر شد!
1 min read

نسخه ی جدید سیستم عامل watchOS 5.0.1 منتشر شد!

اپل به تازگی نسخه ی بروزرسانی watchOS 5.0.1 را برای تمام دستگاه های سازگار اپل منتشر کرد. این نسخه در واقع آخرین نسخه ی بروزرسانی سیستم عامل watchOS است که برخی از اشکالات و باگ ها در آن برطرف شده و شاهد بهبود عملکرد سیستم عامل watchOS هستیم. برای مثال کاربران در نسخه ی قبلی این سیستم عامل شاهد کاهش ناگهانی شارژ دستگاه خود بوده اند که این مشکل در بروزرسانی جدید این سیستم عامل برطرف شده است. همچنین خطاهایی در عدم شارژ شدن وجود داشت که خطایابی و برطرف شد.

در واقع اپل سعی کرده تا تمامی اشکالات و نقص های سیستم عامل خود را برطرف نماید و عملکردی ایده آل را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این بروزرسانی فقط در اختیار دستگاه های سازگار قرار خواهد گرفت و هم اکنون قابل دریافت است. در واقع تمامی مدل ها، این نسخه ی بروزرسانی را دریافت خواهند کرد به جز سری 0 که این نسخه ی جدید برایش منتشر نشده است. بخش عمده ی این بروزرسانی ها شامل رفع اشکالات است و قابلیت های زیادی در این بروزرسانی ارائه نشده است.

توجه داشته باشید که در زمان بروزرسانی دستگاه شما باید بیش از 50 درصد شارژ داشته باشد. با دانلود اپلیکیشن Watch app می توانید ساعت هوشمندتان را به آیفون خود متصل کنید و از طریق General وارد Software Update شوید. در این قسمت خواهید دید که آخرین بروزرسانی سیستم عامل watchOS برای دانلود و نصب در اختیارتان قرار گرفته است. توجه داشته باشد که این بروزرسانی کمی طول خواهد کشید در نتیجه نگران طولانی شدن فرایند بروزرسانی نشوید.