گران قیمت و حرفه ای: کارت گرافیک GALAX RTX 2080Ti HOF OC Lab Edition
1 min read

گران قیمت و حرفه ای: کارت گرافیک GALAX RTX 2080Ti HOF OC Lab Edition

مسئله قیمت گذاری کارت گرافیک های NVIDIA GeForce RTX 20 به خودی خود یک مسئله برای خرید آنها است؛ حال آنکه که GALAX نیز با معرفی یک کارت گرافیک حرفه ای، قیمتی بسیار بالاتر از نسخه مرجع را بر روی آن چسبانده است! کارت گرافیک جدید این شرکت با نام GALAX GeForce RTX 2080Ti HOF OC Lab Edition یک پرچمدار کاملا حرفه است که تهویه آن با مدل های بسیاری در بازار متفاوت است.

تهویه این کارت گرافیک، بر عهده بلاک خنک کننده مایعی است که از متریال های شفاف تولید شده و بر روی یک مدار چاپی حرفه ای با 12 لایه قرار گرفته است. این کارت گرافیک که از ویژگی اورکلاک بالایی برخوردار است، می تواند فرکانس های 1350 مگاهرتز را در وضعیت پایه، و 1680 مگاهرتز را برای حالت افزایش به خدمت گیرد. عجیب است که این فرکانس حتی از پرچمداران MSI با تهویه بادی نیز کمتر است!

سیستم تامین نیروی مدار VRM و PWM به صورت کاملا دیجیتالی طراحی شده است؛ چوک های DrMOS و آرایش 16 فاز رگولاتور، نیرویی مناسب را در اختیار کارت گرافیک قرار می دهد. 3 فاز برای حافظه های GDDR6 اختصاص یافته است. این بلوک سفارشی آب، با همکاری Bitspower طراحی شده است. فیتینگ های بالای کارت گرافیک، امکان نصب ورودی و خروجی مایع را فراهم می سازند. کارت گرافیک GALAX GeForce RTX 2080Ti HOF OC Lab Edition با قیمت 1800 دلار به فروش می رسد.