آمیخته ای از سرما و فناوری با کارت گرافیک های MSI SeaHawk X و SeaHawk X EK
1 min read

آمیخته ای از سرما و فناوری با کارت گرافیک های MSI SeaHawk X و SeaHawk X EK

به تازگی و در مقاله ای اختصاصی، به ارائه و معرفی چند کارت گرافیک از پرچمداران MSI GeForce RTX 20 پرداختیم؛ تنها کمی بعد، خبر معرفی یک سری خاص از این کارت گرافیک ها را دریافت کردیم. کمپانی MSI برای سنگ تمام گذاشتن در کارت گرافیک های هیبریدی و تهویه با سیستم مایع، سری جدید کارت گرافیک های SeaHawk X را معرفی می کند.

این محصولات در 4 مدل، سیلیکون های NVIDIA GeForce RTX 20 را در دل خود حمل می کنند. کارت گرافیک های فوق از تراشه های RTX 2080 Ti و RTX 2080 بهره برده و پیشبینی می گردد که مدل های مبتنی بر RTX 2070 نیز از آنها رونمایی شود. این محصولات شامل کارت گرافیک های SeaHawk X و SeaHawk X EK هستند. در سری SeaHawk X ام اس آی از خنک کننده AIO استفاده کرده و بدون هیچ زحمتی، کاربران می توانند کارت گرافیک خود را در کیس های گوناگون نصب نمایند.

اما در سری SeaHawk X EK، یک بلاک خنک کننده طراحی شده توسط شرکت EK را شاهد هستیم که به سامانه های تهویه مایع خارجی نصب می گردد. SeaHawk X ها شامل یک رادیاتور 12 سانتی متری هستند که به تهویه GPU مشغول می گردد و یک فن به همراه هیت سینک نیز تراشه های دیگر خصوصا در بخش تغذیه را خنک خواهد کرد. کارت گرافیک های MSI تا کنون بیشترین فرکانس را بین مدل های سفارشی داشته اند. در جدول زیر شاهد فرکانس و مشخصات فنی این کارت گرافیک ها خواهید بود.