گزینه رنگی جدید گلکسی نوت 9 در راه ایالات متحده
1 min read

گزینه رنگی جدید گلکسی نوت 9 در راه ایالات متحده

شرکت سامسونگ در آگوست سال جاری نسل جدید پرچمدار سری گلکسی نوت را به نام گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. اسمارتفونی که بسیاری آن را یک مدل مشابه نسل پیشین دانسته و از مشخصات ارتقایافته ای بهره می برد.

به تازگی کره ای ها گزینه رنگی جدید این پرچمدار را به نام ابرنقره یا Cloud Silver معرفی کردند. در حقیقت گزینه رنگی جدید نقره ای بوده و تاکنون شرکت سامسونگ آن را عرضه نکرد.

نخستین بار گلکسی نوت 9 با گزینه های رنگی مسی، مشکی، آبی و طلایی عرضه شده و حال نوبت به گزینه رنگی جدید رسیده است. متاسفانه سامسونگ مشخص نکرده آیا گزینه رنگی جدید را در بازارهای دیگری عرضه می کند یا خیر.

نسخه رنگی ابرنقره گلکسی نوت 9 تفاوت قیمتی با گزینه های دیگر نداشته و همانند دیگر نسخه ها 999 دلاریست. گزینه رنگی نقره ای گلکسی نوت 9 تنها از طریق فروشگاه بست بای و سامسونگ قابل تهیه است و از 5 اکتبر عرضه می شود.

از مشخصات گلکسی نوت 9 باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD+، حافظه رم 8 یا 6 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810، حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، قلم اس پن پیشرفته تر و برخی دیگر اشاره داشت.

در کنار گلکسی نوت 9 سامسونگ اسپیکر گلکسی هوم و ساعت هوشمند گلکسی واچ را معرفی کرد. در حالی که گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ هر دو روانه بازار شدند اما جزئیات کمی درباره گلکسی هوم ارائه شده و انتظار می رود در کنفرانس پاییز توسعه دهندگان این شرکت تاریخ عرضه و قیمت نیز مشخص شود.

پیشتر نیز سامسونگ دعوتنامه کنفرانس اکتبر خود را منتشر کرده و در این رویداد از گوشی هوشمند منحصربفردی رونمایی خواهد کرد. مدلی که گفته می شود دارای چهار دوربین اصلی خواهد بود.