یک بازی مخفی دیگر در گوگل  که تا به حال نشنیده بودید
1 min read

یک بازی مخفی دیگر در گوگل که تا به حال نشنیده بودید

معمولا گوگل انتخاب اول بیشتر مردم دنیا در بین مرورگر‌های اینترنت است. البته چیزی که این افراد نمی‌دانند، این است که گوگل یک بازی ماجراجویانه متنی را مخفی کرده است که فقط می‌توان از طریق جستجوی یک اصطلاح خاص به آن دسترسی پیدا کرد.

این بازی می‌تواند با جستجو اصطلاح "text adventure" با استفاده از موتور جستجو گوگل پیدا شود، سپس اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، کلید‌های ترکیبی "Ctrl + Shift + I" و اگر از مک استفاده می‌کنید، کلید‌های ترکیبی "Cmd + Shift + I" را فشار دهید. همچنین اگر علاقه‌ای به استفاده از میانبر‌ها ندارید، هرجایی از صفحه کلیک راست کنید و گزینه "Inspect" را انتخاب کنید. سپس بعد از انجام این مراحل، به جایی که می‌توانید بازی را ببینید؛ یعنی به صفحه "Console" که در پنل سمت راست ظاهر می‌شود، بروید.

بازی برای اولین بار توسط کاربری به نام attempt_number_1 در Reddit کشف شد و بنابر یک کاربر دیگر Reddit، موقعیت مکانی پیدا شده در بازی با ساختمان 45/47 Google Mountain View در جاده چارلستون مطابقت دارد که احتمالا به یک مهندس گوگل در محوطه چارلستون برمی‌گردد که بازی را به عنوان تخم مرغ عید پاک ساخته است.

با این حال، هنوز مشخص نیست که بازی چه مدت است که ساخته شده است و هویت سازنده آن نیز نامعلوم است.