تصاویر و ویدئوی 360 درجه از Xperia XA3 Ultra سونی با دوربین دوگانه و نمایشگر بزرگ منتشر شد
1 min read

تصاویر و ویدئوی 360 درجه از Xperia XA3 Ultra سونی با دوربین دوگانه و نمایشگر بزرگ منتشر شد

ژانویه گذشته بود که سونی گوشی های میان رده جدید خود را معرفی کرد و حالا به نظر میرسد زمان زیادی تا معرفی اکسپریاهای میان رده جدید این شرکت باقی نمانده است. در حالی که به تازگی تصاویری رندر شده از گوشی هوشمند Xperia XA3 را شاهد بودیم، این بار @OneLeaks تصاویر و ویدئوی 360 درجه از XA3 Ultra را افشا کرده است. از نظر ظاهری، XA3 Ultra بسیار شبیه به XA3 معمولی است که روز گذشته تصاویر آن را مشاهده کردیم که این موضوع کاملا طبیعی است. در جلوی XA3 Ultra، یک نمایشگر بسیار بزرگ و بلند قرار دارد که طبق تصاویر، از حواشی بسیار ناچیزی برخوردار است که باعث زیبایی این دستگاه شده است. بر خلاف بسیاری از گوشی های امروزی، XA3 Ultra فاقد ناچ نمایشگر میباشد.

در حالی که انتظار میرود نمایشگر XA3 Ultra نسبت به نسل خود کمی بزرگتر باشد، از نظر ابعاد احتمالا کمی فشرده تر باشد و با برخورداری از صفحه نمایش 6.5 اینچی، ابعادی برابر با 167.4 * 73.3 * 8.3 میلی متر داشته باشد. ارتفاع این گوشی نسبت به XA2 Ultra (با نمایشگر 6 اینچی) چیزی حدود 4.4 میلی متر بیشتر خواهد بود اما به طور کلی، از نظر عرض و عمق نسل جدید به طور محسوسی فشرده تر طراحی شده است.

به سراغ پشت این گوشی برویم جایی که یک دوربین دوگانه افقی با مقداری برآمدگی لنز قرار گرفته است و فلاش LED دوربین اصلی نیز درست در بالای لنز دوگانه تعبیه شده است. از نظر عملکرد بعید است که پیشرفت خاصی را نسبت به نسل پیشین شاهد باشیم. همان طور که مشخص است، در پشت دستگاه خبری از حسگر اثر انگشت نیست. سونی این ویژگی را در این مدل هم همچون XA2 معمولی با دکمه پاور لبه گوشی یکپارچه کرده است. نکته خاص دیگری در مورد این گوشی هوشمند انتظار نمیرود و احتمالا مانند قبل، از یک پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون برخوردار باشد. وضوح نمایشگر نیز برابر با 2160 * 1080 یا به عبارتی دیگر، Full HD+ با نسبت تصویر 2:1 خواهد بود.

برخی از مشخصات فنی XA3 Ultra نیز قابل پیش بینی است به طوری که احتمالا این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 660 به همراه حداکثر 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای خواهد بود. برای اطلاع از دیگر مشخصات این محصول، باید منتظر رونمایی رسمی آن بمانیم.