به گوشی منعطف سامسونگ در بروزرسانی اندروید پای برای گلکسی اس 9 اشاره شده است

چند سالی میشود که در مورد گوشی قابل خم و منعطف سامسونگ، اخبارهای مختلفی را شنیده ایم و وجود این گوشی توسط منابع مستقل تائید شده است اما تمام اطلاعات در مورد این گوشی در همین اندازه است و فقط تا حدی مطمئن شده ایم که سامسونگ در حال کار بر روی چنین دستگاه است. حال گزارشی در مورد این محصول انقلابی منتشر شده و توسعه دهندگان XDA موفق به کشف اطلاعاتی تازه از این گجت در داخل جدیدترین کدهای بروزرسانی اندروید پای گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ شده اند.

بر اساس گزارشی که پیشتر در سال جاری منتشر شده بود، اسم رمز گوشی منعطف سامسونگ، Winner است و توسعه دهندگان موفق به یافتن فایلی به نام winnerlte در داخل کدهای سفت افزار درز کرده، شده اند. دیگر نکته جالب توجه این است که نام فایل به احتمال برخوداری از دستگاه از چیپست اگزینوس سامسونگ اشاره دارد چرا که سامسونگ معمولا اسم رمز مدل های اسنپدارگون را با پسوند q همراه میکند. همچنین راز دیگری نیز درون بیلد اندروید پای برای گلکسی اس 9 یافت شده که به واسطه آن، به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8150 اشاره شده است. این در حالیست که شایعات قبلی حاکی از این داشتند که چیپست بعدی کوالکام، اسنپدراگون 855 نام دارد.

با اینکه مدت زیادیست در مورد گوشی منعطف سامسونگ شایعات و حواشی فراوانی شنیده ایم، اما هنوز هیچ یک توسط کمپانی سامسونگ به تائید نرسیده اند تا این محصول همچنان یکی از رازآلودترین گوشی های معرفی نشده باشد. احتمالا سامسونگ از این گوشی منحصر به فرد، سال آینده رونمایی خواهد کرد.