نیمی از فیلم‌برداری قسمت هشتم جنگ ستارگان به پایان رسید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کار فیلم‌برداری قسمت هشتم جنگ ستارگان از مدتی پیش شروع شده و اکنون در خبرها گفته شده که در حال حاضر بیش از نیمی از مراحل فیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

در حالی که قسمت هشتم جنگ ستارگان در سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود، نیمی از مراحل فیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

پس از موفقیت فیلم Star Wars: The Force Awakens و پایان هیجان‌انگیزی که برای آن در نظر گرفته شده بود، بسیاری از علاقه‌مندان منتظر قسمت هشتم هستند. در خبرها گفته شده که مراحل فیلم‌برداری قسمت هشتم به خوبی دنبال می‌شود. فیلم هشتم جنگ ستارگان که توسط «ریان جانسون» (Rian Johnson) ساخته می‌شود، در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. جانسون برای اینکه اطلاعات تازه‌ای از قسمت جدید جنگ ستارگان به طرفداران بدهد گفت:”باورم نمی‌شود نیمی از مراحل فیلم‌برداری را پشت‌سر گذاشته‌ایم.” جانسون با گفتن این حرف‌ها، دو تصویر هم از بخش‌های مختلف فیلم منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

در حالی که بیش از یک سال تا اکران قسمت هشتم جنگ ستارگان باقی مانده، اواخر امسال فیلم Rogue One: A Star Wars Story هم به نمایش در می‌آید که دنباله‌ی مستقلی از دنیای جنگ ستارگان است و ماجراهای متفاوتی را نشان می‌دهد.

star-wars-ep-8-2

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که در قسمت هشتم جنگ ستارگان شخصیت «لوک اسکای‌واکر» (Luke Skywalker) هم حضور دارد. البته چند روز پیش مشخص شد که پرنس ویلیام و هری هم می‌خواهند به عنوان Stromtooper در این فیلم به ایفای نقش بپردازند.

‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

The post نیمی از فیلم‌برداری قسمت هشتم جنگ ستارگان به پایان رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.