سامسونگ یازدهم اکتبر از گلکسی A9 با دوربین چهارگانه رونمایی می‌کند
1 min read

سامسونگ یازدهم اکتبر از گلکسی A9 با دوربین چهارگانه رونمایی می‌کند

نمایشگاه بعدی گلکسی سامسونگ، غول تکنولوژی کره جنوبی، 11 اکتبر در مالزی خواهد بود. در حالی‌ که کمپانی هنوز به آنچه که برای معرفی آن برنامه دارد اشاره نکرده است، اما اخبار و شایعات خبر از این می‌دهد که یک گلکسی A9 با دوربین چهارگانه در راه است.

این گوشی میان رده جدید قرار است که در بازار رقابت، به شدت قیمت محصولات سامسونگ نسبت به سایر رقبا کمک کند و با قیمت کم‌تری ارائه شود؛ همچنین گزارش جدید مشخصات به کار رفته در دستگاه را آشکار می‌سازد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

این دستگاه شامل یک پردازنده Snapdragon 660 به همراه 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با استفاده از کارت حافظه به 512 گیگابایت و یک باتری 3,720mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 2.0 می‌باشد.

این گوشی همراه همچنین دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.28 اینچی فول اچ دی می‌باشد که یکی از آن پنل‌های معروف AMOLED سامسونگ خواهد بود.

ویژگی بعدی و البته جذاب‌تر دستگاه، وجود چهار دوربین در پشت آن می‌باشد. این چهار دوربین شامل یک سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی، یک سنسور 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2x و یک لنز 8 مگاپیکسلی زاویه دید عریض با میدان دید 120 درجه‌ای می‌شوند. این دوربین که یکی از ویژگی‌های برجسته دستگاه می‌باشد، حتی می‌تواند با دوربین پنج‌گانه به کار رفته در گوشی پرچم داری مانند LG V40 ThinQ برابری کند.

جزئیات مربوط به قیمت گذاری و زمان ارائه دستگاه به بازار فقط در نمایشگاه و در زمان رونمایی مشخص خواهد شد و ما مجبور هستیم تا یازدهم اکتبر برای دسترسی به این اطلاعات صبر کنیم.