تاریخ عرضه احتمالی راگفون ایسوس در ایالات متحده آشکار شد
1 min read

تاریخ عرضه احتمالی راگفون ایسوس در ایالات متحده آشکار شد

شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود به نام راگفون رونمایی کرد. اسمارتفونی که از خانواده محصولات گیمینگ ROG محسوب می شود.

در حالی که راگفون وارد بازارهای شرق آسیا شده، اما تاریخ عرضه ایالات متحده و دیگر نقاط این تلفن هوشمند نامشخص باقی مانده است.

به تازگی ایسوس ایالات متحده تصویر تیزری در توییتر خود منتشر کرده و خبر از رویدادی در 18 اکتبر داده است. این رویداد برنامه ریزی شده در ایالات متحده برگزار شود.

به نظر می رسد ایسوس در این مراسم تاریخ عرضه ایالات متحده راگفون را مشخص می سازد. گوشی هوشمندی که بسیاری منتظر عرضه آن در این منطقه و دیگر مناطق غربی بودند.

از مشخصات راگفون باید به صفحه نمایش 6.0 اینچی 1080×2160 پیکسلی FHD+ با نسبت تصویر 18:9 و تراکم 402ppi، حافظه رم 8 گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون 845 با قابلیت اورکلاک، تراشه گرافیکی آدرنو 630، حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایتی بدون قابلیت ارتقا حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، بلوتوث نوع 5 و چندی دیگر اشاره داشت.

در حال حاضر راگفون ایسوس با قیمت 800 دلار در بازارهای مشخصی به فروش می رسد و مشخص نیست قیمت دیگر بازارها از جمله غرب آن چقدر خواهد بود.

شرکت ایسوس در نظر داشته سال آینده نیز نسل جدید راگفون را با مشخصاتی بروزرسانی شده و طراحی بهبودیافته معرفی کرد. در کنار راگفون لوازم جانبی گیمینگ نیز معرفی شده تا گیمرهای حرفه ای موبایل با این اسمارتفون بتوانند تجربه کاربری لذت بخش تری داشته باشند.

به هر حال باید تا 18 اکتبر و رویداد ایسوس منتظر ماند تا دقیقا تاریخ عرضه جهانی این اسمارتفون گیمینگ اعلام شود.