قیمت گوشی‌های میت 20 و میت 20 پرو مشخص شد
1 min read

قیمت گوشی‌های میت 20 و میت 20 پرو مشخص شد

با وجود تمام شایعاتی که در خصوص پرچمداران آینده برند هواوی منتشر شده است، تا امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت آنها منتشر نشده بود. حالا به لطف گزارشات جدید، این موضوع هم مشخص شد و قیمت گوشی‌های Mate 20 و Mate 20 Pro معلوم شده است.

لیست قیمت که امروز توسط Swiss francs منتشر شده، شامل گوشی‌های دیگر هم می‌شود. البته باید توجه داشت که این قیمت‌ها آن چیزی است که توسط توزیع کنندگان به خرده‌فروشان فروخته می‌شود و کاربران برای خرید آنها احتمالاً باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. به عنوان مثال، نسخه استاندارد میت 20 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های مشکی، آبی و رنگ‌های گرادینت به قیمت 799 فرانک سوئیس یا به عبارت دیگر 806 دلار به فروش می‌رسد. این بدان معنی است که قیمت نهایی این گوشی چیزی در حدود 850 تا 900 دلار خواهد بود.

برای خرید گوشی Mate 20 Pro طبیعتاً باید پول بیشتری پرداخت کنید. توزیع کنندگان نسخه 128 گیگابایتی این گوشی آبی، مشکی و رنگ‌های گرادینت را به قیمت 999 فرانک سوئیس، معادل 1008 دلار به فروش می‌رسانند. بنابراین آنقدر دور از انتظار نیست که قیمت نهایی این محصول برای کاربران 1100 دلار باشد.

نکته قابل توجه دیگر اینست که قیمت‌های فوق متعلق به بازار سوئیس بوده و احتمالاً در بازار اروپا هم این گوشی‌ها قیمت مشابهی خواهند داشت. هواوی قصد دارد در روز 16 اکتبر (24 مهرماه) در مراسمی که در شهر لندن برگزار می‌گردد، از پرچمداران جدید خانواده میت رونمایی کند. طبیعتاً در این رویداد اطلاعات بیشتر و موثق‌تری در خصوص مشخصات، قیمت و زمان عرضه این گوشی‌ها منتشر خواهد شد که ما هم آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به نظر شما آیا برچسب قیمت 1100 دلاری، حتی بدون در نظر گرفتن نرخ ارز در بازار کشور، برای خرید یک گوشی هوشمند، هر چند پرچمدار تصمیم درستی است؟ نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.