معرفی ماوس گیمینگ Rival 710 از کمپانی SteelSeries

در مطلب قبل ماوس گیمینگ جدید SteelSeries را که با عنوان rival 650 ارائه شده بود، معرفی کردیم. همانطور که گفتیم این ماوس بیسیم گیمینگ پس از 15 دقیقه شارژ به مدت 10 ساعت قابل استفاده خواهد بود و این عملکردی بینظیر در بین ماوس های گیمینگ بیسیم خواهد بود. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مدل دیگری از سری ماوس های گیمینگ SteelSeries بپردازیم.

SteelSeries علاوه بر ماوس بیسیم Rival 650 مدل دیگری را با عنوان Rival 710 معرفی کرده که اتصال آن از طریق کابل است و تقریبا از طراحی Rival 700 به همراه سنسور TrueMove3 برخوردار است. در سمت چپ ماوس Rival 710 نمایشگری کوچک قرار گرفته است که وضعیت ماوس را اعلام می کند. این ماوس با دارا بودن سنسور TrueMove3 می تواند سرعتی بالا، عملکردی بینظیر و دقتی قابل قبول را در اختیار گیمرها قرار دهد.

عمر این ماوس بیش از 60 میلیون دابل کلیک است و با قابلیت لرزشی می تواند با گیمر ارتباط برقرار کند. در واقع در این ماوس یک الگوی ارتعاش یا لرزش برای هشدار به گیمر ارائه شده است که از قابلیت سفارشی سازی نیز برخوردار است. گیمرها می توانند میزان دقت و حساسیت این ماوس را به راحتی تنظیم نمایند و از طریق صفحه نمایش OLED به گزینه های شخصی سازی دسترسی پیدا کنند. این ماوس از عملکرد ایده عالی برای گیمرها برخوردار است و با قیمت 99.99 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.