تماشا کنید: تیزر فصل پایانی سریال House of Cards
1 min read

تماشا کنید: تیزر فصل پایانی سریال House of Cards

شبکه Netflix تیزر جدیدی از فصل ششم سریال پرطرفدار خود، House of Cards منتشر کرد. فصل ششم سریال خانه پوشالی که تنها 8 قسمت داشت، آخرین فصل این مجموعه است که از تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) در نت فلیکس پخش خواهد شد. تیزری که دیروز به همین مناسب پخش شد، نکات جالبی را در خصوص این سریال مشخص کرد.

به نظر میرسد که سازندگان سریال هاوس آو کاردز سناریوی حذف کوین اسپیسی را با کشتن شخصیت او در سریال، یعنی فرانک آندروود عملی خواهند کرد. فرانک آندروود در پشت صحنه کشته شده است و حالا کلر، همسر او به تنهایی بر مسند قدرت نشسته است. پس از سال ها شایعه، کوین اسپیسی سرانجام به شخصیت منفوری در میان مردم تبدیل شد. پس از آنکه Anthony Rapp خواننده و بازیگر آمریکایی ادعا کرد که زمانیکه تنها 14 سال داشته مورد آزار جنسی کوین اسپیسی قرار گرفته است، اوضاع به طور کلی برای این بازیگر به هم ریخت. به دنبال افشاگری آنتونی رپ، 14 شخص دیگر اعتراف کردند که تجربه مشابهی با این بازیگر داشته اند. حاشیه های پیش آمده به اخراج کوین اسپیسی از نت فلیکس و تعطیلی پروژه هاوس آو کاردز برای پیدا کردن راه جایگزین منجر شد.

در نهایت نت فلیکس تصمیم گرفت تا فصل پایانی سریال را با رهبری رابین رایت، بازیگر نقش کلر آندروود به جلو ببرد. او حالا پس از استعفای فرانک آندروود، رئیس جمهور ایالات متحده شده است.

تیزر فصل ششم سریال بخشی از جاه طلبی های کلر را به تصویر کشیده است. او بر بالای مزار همسرش اعلام می کند که قرار است زمانی که مرد در یک قبر ناشناس دفن بشه و کسانیکه برای عرض احترام به خدمت او میرسند باید در صف بمانند. در پایان از شما دعوت می کنیم این تیزر کوتاه را تماشا بفرمایید: