آیا این کابل شارژر آیفون ۱۲ خواهد بود؟
1 min read

آیا این کابل شارژر آیفون ۱۲ خواهد بود؟

شایعات حذف ایرپادز سیمی و سرشارژر از جعبه آیفون ۱۲ را شنیده ایم. این اتفاق به احتمال زیاد رخ می دهد. امروز تصویری منتشر شده که ادعا می کند کابل شارژر آیفون ۱۲ خواهد بود که درون جعبه با آن ارایه می شود. اما آیا واقعا اینطور است؟ بالاخره اپل یک کابل شارژر با کیفیت ارایه می کند؟!

کابل شارژر آیفون ۱۲

اپل ممکن است از ارایه هندزفری با سیم و شارژر درون جعبه آیفون ۱۲ امتنا کند تا کار خود را در زمینه کاهش ضایعات الکترونیکی آغاز نماید، اما شایعات حاکی از آن است که این شرکت برخی از امتیازات را به مشتریان خود ارائه می دهد. دقیقاً چطور است؟ از طریق کابل با کیفیت USB-C به لایتنینگ بافته شده. پیش از این، یک تصویر که لوازم جانبی را نشان می دهد، دیده شد و اگر می خواهید آنچه را که اپل با هر مدل آیفون 12 همراه دارد، از نزدیک ببینید در اینجا برخی از تصاویر دقیق تر آمده است.

برای یادآوری، اپل قبلا هرگز کابلی با طراحی بافته شده را برای هر مدل آیفون یا آیپد ارائه نکرده است، اما از آنجا که شایعه شده است این شرکت شارژر و گوشی های سیمی را خارج می کند، یک کابل USB-C به Lightning با دوام بسیار باعث می شود حس اکنون تصاویر جدیدی در توییتر به اشتراک گذاشته است نشان می دهد که این لوازم جانبی دارای طول مناسبی است و به اندازه کافی محکم به نظر می رسد تا در برابر سایش و پارگی مقاومت کند.

هیچ صحبتی در مورد هزینه اپل برای کابل بافته شده USB-C به لایتنینگ وجود ندارد اما با توجه به اینکه این پوشش اضافی آن باعث افزایش هزینه های شرکت می شود ، مشتریان می توانند در مقایسه با یک کابل غیر بافته معمولی هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنند. شواهد بیشتری مبنی بر اینکه اپل فقط یک کابل شارژ را با آیفون ۱۲ همراه می کند. ادعاهای موجود می گویند که این قابل در قسمت داخلی بسته بندی پرچمدار است.

به لطف لوازم جانبی کم، که فضای خالی برای شارژر یا لوازم جانبی صوتی با سیم را از بین می برد، تنها چیزی که اپل می تواند پر کند کابل شارژ، برخی برچسب ها و دفترچه ها است. همچنین صحبت هایی مبنی بر اینکه یک شارژر 20 وات با آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو ممتاز در اختیار شما قرار می گیرد نیز وجود داشت، اما به نظر می رسد اپل علیه آن تصمیم گرفته است.

با نگاهی به جدیدترین تصاویر، فکر می کنید این کابل بافته شده USB-C به لایتنینگ تا چه مدت در برابر سایش مقاومت می کند؟

نوشته آیا این کابل شارژر آیفون ۱۲ خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code