نحوه صامت کردن ویدیو در زمان اشتراک  گذاری آن در اینستاگرام
1 min read

نحوه صامت کردن ویدیو در زمان اشتراک گذاری آن در اینستاگرام

حتما پیش آمده که شما هم تصمیم گرفتید تا ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و صدای آن را قطع کنید. در مواردی کاربران دوست دارند تا ویدیوهایی صامت را به اشتراک بگذارند و صدای تصویر را کاملا ببندند به همین منظور اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است. در این مطلب به آموزش نحوه ی دسترسی به قابلیت صامت کردن ویدیو ها در زمان پست گذاشتن و استوری گذاشتن خواهیم پرداخت.

صامت کردن ویدیو در زمان اشتراک گذاری در استوری

زمانی که از طریق استوری مشغول ضبط یک ویدیو هستید تا آن را به اشتراک بگذارید، در بالای صفحه علامت ولوم را خواهید دید که با کلیک بر روی آن می توانید ویدیو خود را صامت و بی صدا نمایید. در نتیجه زمانی که ویدیو را در استوری به اشتراک می گذارید، دوستانتان هیچ صدایی را نخواهند شنید و فقط می توانند ویدیوی شما را تماشا کنند.

صامت کردن ویدیو در زمان اشتراک گذاری در پست

اما در شرایطی که تصمیم گرفتید ویدیویی را در اینستاگرام ضبط و پست نمایید باید مجددا به دنبال آیکون ولوم باشید. در بالای صفحه می توانید با کلیک بر روی این آیکون ویدیویی بی صدا را پست کرده و به اشتراک بگذارید. در نهایت خواهید دید که ویدیوی شما به صورت بی صدا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.