تاریخ اکران سه قسمت آینده‌ی مجموعه فیلم‌های سریع و خشن مشخص شد
1 min read

تاریخ اکران سه قسمت آینده‌ی مجموعه فیلم‌های سریع و خشن مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در حالی که هشتمین قسمت از مجموعه‌ی «سریع و خشن» (Fast & Furious) در فروردین ماه سال ۹۶ اکران می‌شود، «وین دیزل» (Vin Diesel) تاریخ سه قسمت آینده‌ی این مجموعه را اعلام کرد.

دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن در سال ۱۴۰۰ اکران می‌شود.

وین دیزل امروز در اینستاگرامش تصویری منتشر کرد که در آن به تاریخ اکران سه قسمت آینده‌ی مجموعه فیلم‌های سریع و خشن اشاره شده است. فیلم «سریع ۸» (Fast 8) در تاریخ ۲۵ فروردین سال ۹۶ اکران می‌شود. قسمت نهم در فروردین ماه سال ۹۸ و دهمین فیلم هم در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به نمایش در می‌آیند.

از آنجایی که قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های سریع و خشن به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرد، تهیه کننده‌های این مجموعه تصمیم گرفته‌اند که قسمت‌های بعدی را هم تولید کنند. البته یکی از دلایل فروش بالای قسمت هفتم مرگ «پل واکر» (Paul Walker) بود.

تاریخ اکران سه قسمت آینده مجموعه فیلم‌های سریع و خشن

‌‌‌‌‌

تا این لحظه مشخص شده که «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) که از جمله شخصیت‌های محبوب این مجموعه فیلم‌ها به حساب می‌آید، در فیلم هشتم هم حضور دارد. هنوز مشخص نیست که چه شخصیت‌هایی در فیلم آینده حضور دارند، اما به احتمال زیاد شخصیت‌های آشنای فیلم‌های قبلی هم در فیلم جدید دیده خواهند شد.

چند وقت پیش وین دیزل اولین پوستر از فیلم سریع ۸ را هم در اینستاگرام خودش منتشر کرده بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

The post تاریخ اکران سه قسمت آینده‌ی مجموعه فیلم‌های سریع و خشن مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.