ساخت قسمت بعدی ترمیناتور به تعویق افتاد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اگر شما هم از معدود طرفداران پروپاقرص سری فیلم‌های ترمیناتور (Terminator) هستید و منتظر قسمت بعدی، باید مدتی صبر کنید. چون این‌طور که پیداست قسمت جدید به این زودی‌ها ساخته نمی‌شود.

شرکت پارامونت (Paramount) که ساخت قسمت بعدی سری فیلم‌های ترمیناتور را بر عهده داشته، گویا این روزها ترجیح داده که این فیلم را از برنامه‌های در دست ساخت‌اش حذف کند و به جای آن فیلم نگهبان ساحلی (Baywatch) را در اولویت تولید قرار داده است. دواین جانسن (Dwayne Johnson) در فیلم نگهبان ساحلی بازی خواهد کرد.

کامرون دو قسمت ابتدایی ترمیناتور را کارگردانی کرده بود که اولی به اسم «ترمیناتور» در سال ۱۹۸۴ و دومی به نام «ترمیناتور: روز داوری» در سال ۱۹۹۱ اکران شد.

پیش از این تغییرات، پارامونت این‌طور برنامه‌ریزی کرده بود که «ترمیناتور ۲» را روز ۲۹ اردیبهشت سال آینده اکران کند.

به دنبال اکران ناموفق «ترمیناتور جنسیس» (Terminator Genisys) در خرداد ماه گذشته و نقدهای منفی مکرری که روی آن نوشته شد، دست‌‌اندرکاران تولید نسبت به ساخت قسمت بعدی محتاط‌تر شدند و در مهر ماه نشریه‌ی Hollywood Reporter اعلام کرد که تولید قسمت‌های بعدی به علت عدم فروش خوب در گیشه‌ها به تعویق می‌افتد. علاوه بر این‌ها قرار بود «ترمیناتور ۳» در سال ۲۰۱۸ اکران شود که اصلا تا این لحظه صحبتی هم از آن در میان نیست.

جیمز کامرون (James Cameron) در نظر دارد تا تولید قسمت‌های بعدی را برای اکران در ۲۰۱۹ دوباره در دست بگیرد. کامرون دو قسمت ابتدایی ترمیناتور را کارگردانی کرده بود که اولی به اسم «ترمیناتور» در سال ۱۹۸۴ و دومی به نام «ترمیناتور: روز داوری» در سال ۱۹۹۱ اکران شد.

منبع: The Verge

The post ساخت قسمت بعدی ترمیناتور به تعویق افتاد appeared first on دیجی‌کالا مگ.