اولین پوستر از قسمت جدید فیلم سریع و خشن منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به‌تازگی اولین پوستر از قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های « سریع و خشن » (Fast And Furious) که «سریع ۸» (Fast 8) نام دارد منتشر شده است.

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های « سریع و خشن » قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۹۶ اکران شود.

حتی قبل از زمانی که فیلم « سریع و خشن ۷» ساخته شود، شایعات به ساخت قسمت هشتم اشاره می‌کردند. سال گذشته هم «وین دیزل» (Vin Diesel) هنرپیشه‌ی محبوب این مجموعه فیلم‌ها که به عنوان تهیه کننده هم در پروژه‌ی ساخت فیلم حضور دارد، اعلام کرد که ماجراهای قسمت هشتم در نیویورک رخ می‌دهند. او مدتی پیش اولین پوستر رسمی این فیلم را در اینستاگرام خودش منتشر کرد و مشخص شد که «سریع ۸» در آوریل سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

در نام این فیلم عبارت New Roads Ahead هم دیده می‌شود که به احتمال زیاد به اتفاقاتی که برای شخصیت‌های این فیلم رخ می‌دهد اشاره می‌کند. حتما می‌دانید که «پل واکر» (Paul Walker) هنرپیشه‌ی محبوب این فیلم‌ها قبل از به پایان رسیدن فیلم‌برداری قسمت هفتم در یک تصادف رانندگی کشته شد. نبود واکر در این پروژه و مسیر جدیدی که شخصیت‌های فیلم در پیش گرفته‌اند، باعث شده که نام New Roads Ahead برای قسمت هشتم انتخاب شود. به احتمال زیاد در این فیلم شاهد ماجراهای کاملا جدیدی خواهیم بود.

اولین پوستر فیلم Fast 8

هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این فیلم منتشر نشده و نمی‌دانیم که چه شخصیت‌های جدیدی در این قسمت حضور پیدا می‌کنند. کارگردانی این فیلم را «اف. گری گری» (F. Gary Gray) به عهده دارد که فیلم‌های Straight Outta Compton، Friday، Set It Off، The Negotiator و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی فیلم The Italian Job را کارگردانی کرده است.

جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۹۶ اکران شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

The post اولین پوستر از قسمت جدید فیلم سریع و خشن منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.