ایسوس لایو ؛ گوشی جدید شرکت ایسوس
1 min read

ایسوس لایو ؛ گوشی جدید شرکت ایسوس

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت «ایسوس» (ASUS) به‌تازگی برند جدیدی از تلفن‌های همراه هوشمند خودش را معرفی کرده که «ایسوس لایو» (ASUS Live) نام دارد و با شماره مدل G500TG شناخته می‌شود.

گوشی ایسوس لایو در رنگ‌های مختلف با قیمت ۲۱۰ دلار در کشور برزیل عرضه شده است.

این تلفن همراه جدید ایسوس که فعلا در کشور برزیل عرضه شده از یک تراشه‌ی مدیاتک MT6580 با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. تلفن همراه ایسوس لایو یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و با اندروید ۵.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز مشخص نیست که این گوشی اندروید ۶ را دریافت می‌کند یا خیر.

از دیگر مشخصات ایسوس لایو می‌توان به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۲۰۷۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. همچنین یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. پشتیبانی از شبکه‌ی ۳G و دو سیم‌کارت از دیگر قابلیت‌های این محصول به شمار می‌روند. البته شرکت ایسوس گفته که اگر کاربران این گوشی را خریداری کنند ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان گوگل درایو به شکل رایگان دریافت می‌کنند.

تلفن همراه هوشمند جدید ایسوس بدنه‌ای پلاستیکی دارد در رنگ‌های متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی با قیمت ۲۱۰ دلار در کشور برزیل عرضه می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا ایسوس آن را در کشورهای دیگر منتشر می‌کند یا خیر.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

Asus Live Asus Live Asus Live Asus Live Asus Live

منبع: ASUS

The post ایسوس لایو ؛ گوشی جدید شرکت ایسوس appeared first on دیجی‌کالا مگ.