جدیدترین تریلر فیلم بتمن در مقابل سوپرمن را ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم « بتمن در مقابل سوپرمن » (Batman v. Superman: Dawn of Justice) قطعا یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ خواهد بود که می‌تواند میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا را راهی سینما کند. در حالی که تا این لحظه تریلرهای مختلفی از این فیلم منتشر شده، «زک اسنایدر» (Zack Snyder)‌ کارگردان این فیلم تریلر جدیدتری را در صفحه‌ی توییتر خودش منتشر کرده است.

فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» در تاریخ ۶ فروردین ماه (۲۵ مارس) اکران می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی مانند «بن افلک» (Ben Affleck) در نقش «بتمن» و «هنری کویل» (Henry Cavill) در نقش «سوپرمن» و «گل گدوت» (Gal Gadot) در نقش «زن شگفت انگیز» به ایفای نقش می‌پردازند. در جدیدترین تریلر منتشر شده از این فیلم دو شخصیت بروس وین و کلارک کنت روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد که به نوعی برای هم خط و نشان می‌کشند.

در این تریلر که از سوی اسنایدر منتشر شده، رابطه‌ی بین بت من و سوپرمن به مراحل حساسی می‌رسد و این دو شخصیت خودشان را برای مبارزه با یکدیگر آماده می‌کنند.

فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» در تاریخ ۶ فروردین ماه (۲۵ مارس) اکران می‌شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این فیلم را مشاهده کنید:

دانلود

  • mp4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter

The post جدیدترین تریلر فیلم بتمن در مقابل سوپرمن را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.