1 min read

مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 9 کمی کمتر از یک سال پس از گلکسی نوت 8 به بازار عرضه شده و ارتقا سخت افزاری نرمال مورد انتظار را تجربه کرده است. این ارتقا نرمال را می توان در ارتقا چیپست از اگزینوس 8895 به اگزینوس 9810 دید و البته در مدت پایه هر دو 6 گیگابایت حافظه رم دارند که در حافظه داخلی گلکسی نوت 9 با 128 گیگابایت حافظه داخلی، دو برابر گلکسی نوت 8 فضای ذخیره سازی در اختیار شما می گذارد. در این پست می خواهیم مقایسه سرعت گلکسی نوت 9 با گلکسی نوت 8 را داشته باشیم تا ببینیم آیا این پیشرفت ها خیلی به چشم می آید یا خیر! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصا می توان گفت از روشن شدن تا اجرای برنامه و بازی ها گلکسی نوت 9 از گلکسی نوت 8 سریع تر بود اما این سرعت بیشتر آنقدر حیاتی نیست که اگر گلکسی نوت 8 دارید، فکر خرید گلکسی نوت 9 به سرتان بزند. جالب اینکه در اجرای دوربین یا بارگذاری وب سایت ها گلکسی نوت 8 کمی سریع تر بود.

مشخصا گلکسی نوت 9 سریع تر از گلکسی نوت 8 است

به صورت کلی مشخصا گلکسی نوت 9 سریع تر از گلکسی نوت 8 است، یعنی “باید” اینطور باشد و شاهد ارتقا تجربه کاربری هستیم اما باید به خود پاسخ بدهید که اولا آیا ارزش تفاوت قیمت با گلکسی نوت 8 را دارد و سپس این که این موضوع چقدر برای شما اهمیت دارد؟ اگر می خواهید موبایل جدید بخرید اما در نظر داشته باشید که نسل جدید همواره 2 سال آپدیت اساسی اندروید را دریافت می کند در حالی که گلکسی نوت 9 تنها آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهد کرد و تمام!

نظر شما چیست؟ کدام یک را می پسندید؟ اگر موبایلی قدیمی تر از 2 سال پیش دارید، به فکر خرید موبایل جدید باشید در غیر این صورت عموما ارتقا معناداری در تجربه کاربری شما رخ نخواهد داد.