1 min read

رنگ های گرادیانت طور جدید هوآوی پی ۲۰ پرو برنامه این شرکت برای IFA 2018 است

آ … اشتباه نکنید، این تصویر رنگ جدید نیست بلکه تنها رنگ گرادیانت طور پی ۲۰ پرو است. اگر به هوآوی P۲۰ Pro دقت کنیم بیشتر جذابیت آن روی قاب پشتی قرار گرفته است. از دوربین سه گانه آن بگیرید که توجهات را به خود جلب کرده تا رنگ گرادیانت طور زیبای آن که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. همانطور که می دانیم پرچمدار نیمه دوم این شرکت چینی قرار است اوایل مهرماه عرضه شود و به نوعی دست آنها برای نمایشگاه بزرگ فناوری برلین یعنی IFA 2018 خالی به نظر می رسد. امروز در شایعه می شنویم که آنها برای این نمایشگاه در نظر دارند تا رنگ های گرادیانت طور جدید هوآوی پی ۲۰ پرو برنامه این شرکت برای IFA 2018 باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

هوآوی پی ۲۰ پرو در حال حاضر یک رنگ گرادیانت که از سبز به بنفش می رسد دارد. هر چند رنگ صورتی-طلایی آن را نیز می‌توان به نوعی یک گرادیانت است اما به غلظت رنگ توایلایت آن نیست. امروز می شنویم که دو رنگ جدید گرادیانت طور جذاب قرار است به خانواده رنگ های هوآوی p۲۰ pro اضافه شود.

هواوی به خوبی می‌دانند که اگر بخواهد در طوفان خبری نمایشگاه برلین IFA 2018 پرچمدار جدید خود را معرفی کنند با دو مشکل اخبار منتشر شده در این نمایشگاه و پس از آن رونمایی پر سر و صدای اپل روبه رو خواهد. آنها ترجیح می دهند تا پس از رونمایی اپل به رونمایی خود بپردازند تا صدای خود را به گوش جهانیان بهتر برسانند. در این بین اما شاید معرفی دو رنگ جدید برای پرچمدار پیشین علاوه بر اینکه فروش آن را کمی تقویت کند، بتواند موج خبری لازم برای هوآوی در این نمایشگاه را تامین کند.

اما اجازه بدهید درباره رنگ های گرادیانت طور جدید هوآوی پی ۲۰ پرو کمی صحبت کنیم. یکی از این گرادیانت ها از مشکی شروع شده و به آبی می رسد که در این بین رنگ هایی مانند ترنجی و بنفش را شاهد خواهد بود. این رنگ شاید کمی تیره به نظر برسند در مقابل خود یک گرادیانت روشن دارد که از سفید به زرد خواهد رسید و تصور آن کمی سخت است.

نظر شما چیست؟ با این ترند جدید رنگ های گرادیانت طور چطور هستید؟