تصاویری از دوربین ورزشی GoPro Hero 7 در یک خرده فروشی فاش شد
1 min read

تصاویری از دوربین ورزشی GoPro Hero 7 در یک خرده فروشی فاش شد

دوستداران دوربین های ورزشی مطمئنا با برند گوپرو و دوربین های بسیار خوب این کمپانی آشنایی دارند. در هنگام انجام فعالیت های بدنی زیاد و ورزش های پر چنب و جوش مطمئنا نمیتوانید روی هر مدل دوربینی حساب باز کنید. دوربین های ورزشی به صورت تخصصی برای اینگونه موارد طراحی و تولید شده اند و به کمک آنها میتوان تصاویر و ویدئوهای بسیار جذابی را به ثبت رساند. اکنون تصویری از دوربین بعدی گوپرو منتشر شده که آن را در یک فروشگاه نشان میدهد. شخصی با نام کاربری Austin Mittelstadt این تصویر از GoPro Hero 7 را شبکه اجتماعی Reddit منتشر کرده است. این دوربین طی هفته های آتی در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

دوربین Hero 7 احتمالا در سه رنگ مشکی، نقره ای و سفید وارد بازار خواهد شد. همچنین تصویر منتشر شده ویژگی هایی از این دوربین را به نمایش میگذارد که در دوربین های قبلی گوپرو نیز شاهد بوده ایم. قابلیت هایی مانند برخورداری از تثبیت گر تصویر و مقاوم بودن در برابر آب تا عمق 10 متری. همچنین به نظر میرسد برخی از مدل های جدید گوپرو فاقد نمایشگر در قسمت جلو هستند. مانند سری هیرو 4، مدل نقره ای رنگ سری جدید به نظر از نمایشگر جلو بی بهره است در حالی که نسخه مشکی رنگ این قابلیت را دارد.

کمپانی امریکایی GoPro در سال های اخیر دوران سختی را پشت سر گذاشته است به نوعی که پیش بینی میشد یکی دیگر از شرکت های بزرگ فناوری، این کمپانی را از آن خود کند. بهار سال 2016 این شرکت مجبور شد تعداد دوربین های خود را به سه مدل کاهش دهد تا از این طریق هزینه های خود را کاهش دهد. سال گذشته GoPro یک دوربین 360 درجه به نام Fusion و سری Hero 6 را وارد بازار کرد که نسبت به نسل قبل دچار ارتقا محسوسی شده بودند. همچنین بهار گذشته این کمپانی به زمینه پهپادها ورود کرد. به نظر میرسد استراتژی های گوپرو تا حدی موفقیت آمیز بوده است چرا که یک سه ماهه از سال گذشته را با سودآوری پشت سر گذاشت. کمی قبل تر از سال جاری، GoPro دوربین جدید رده پائین Hero را روانه بازار کرد و اعلام کرد مدل های بعدی به زودی از راه خواهند رسید. بنابراین در آینده نزدیک شاهد رونمایی رسمی دوربین های ورزشی این کمپانی خواهیم بود.