سامسونگ این بار ناچ گوشی پیکسل 3 XL گوگل در توئیتر را به سخره گرفت
1 min read

سامسونگ این بار ناچ گوشی پیکسل 3 XL گوگل در توئیتر را به سخره گرفت

اگر تا به امروز حساب سامسونگ موبایل آمریکا را در توئیتر دنبال نکرده‌اید، شاید بهتر باشد که این کار را همین امروز انجام دهید. نه به دلیل اینکه در جریان اخبار لحظه به لحظه گوشی‌های سامسونگ قرار بگیرید. این اکانت رسمی سیاست جالبی در مقابل کاربران دارد و به طرز جالب و بامزه‌ای به آنها پاسخ می‌دهد.

جک ساختن در خصوص محصولات شرکت‌های رقیب و سیاست‌های آنها یکی از اموری است که سامسونگ موبایل به خوبی از عهده آن برمی‌آید. سامسونگ و اپل سال‌هاست که با ضدتبلیغات خود سعی در تخریب کمپانی رقیب دارند. این بار اما نوبت به گوگل بود که گوشی جدیدش، پیکسل 3 اکس‌ال سوژه طنز سامسونگ شود. در یکی از پست‌های گوگل در توئیتر که به مربوط به پیکسل 3 جدید این کمپانی است، سامسونگ موبایل ناچ، یا همان بریدگی بالای نمایشگر این گوشی را مسخره کرده و گفته است: "شما می‌توانید یک هواپیما روی آن فرود بیارید"

این اولین باری نیست که سامسونگ وجود ناچ در نمایشگر گوشی‌های رقیب را به سخره گرفته است. یک سری از ضدتبلیغ‌های این کمپانی که در خصوص گوشی‌ها اپل ساخته شده، شخصی با مدل موی مشابه با ناچ در آنها حضور دارد.

اما این همه آن چیزی نبوده که سامسونگ در کنایه به گوگل در توئیتر گفته است. این اکانت در پاسخ به کاربری که مدعی است گوگل موارد زیادی را از سامسونگ کپی کرده، پاسخ داده: "همه برای رهبری زاییده نشده‌اند"

در یک پاسخ به کاربر دیگری که از سامسونگ خواسته که از ناچ استفاده نکنند، گفته: "زمان نابود کردن ناچ رسیده"

البته این تنها مواردی از پاسخ‌های جالب سامسونگ به کاربران و حتی اکانت‌های رسمی شرکت‌های بزرگ است. سامسونگ موبایل آمریکا حتی کاربرانی که ضد این شرکت نظر میدهند را هم راحت نمی‌گذارد و به طنزآلودترین حالت ممکن پاسخ آن ها را می‌دهد.