بازی فورت‌نایت برای تمام دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود شد
1 min read

بازی فورت‌نایت برای تمام دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود شد

کمپانی توسعه دهنده بازی Fortnite، اپیک گیمز اعلام کرد که حالا این بازی محبوب برای تمام دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود و بازی است و نیاز به هیچ دعوت‌نامه‌ای برای بازی نخواهید داشت.

کاربرانی که دستگاه‌های سازگار با این بازی را داشته باشند، می‌توانند از طریق وب‌سایت این بازی (لینک سایت) ابتدا اینستالر بازی را دانلود کنند. این اینستالر پس از نصب بازی اصلی و فایل‌های آن را دانلود خواهد کرد. طبیعتاً شما می‌توانید پس از نصب بازی، اینستالر آن را از گوشی خود حذف کنید، اما به خاطر داشته باشید که برای دریافت آپدیت‌های بازی دوباره به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

فورت‌نایت در ماه آگوست و در زمان مراسم معرفی گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ برای گوشی‌های اندروید ارائه شد. در روزهای اولیه عرضه بازی، Fortnite تنها بر روی دستگاه‌های سامسونگ قابل بازی بود و از طریق سامسونگ استور می‌توانستید آن را نصب کنید. اما در نهایت اپیک گیمز از طریق فرآیند دعوت‌نامه نصب بازی را بر روی گوشی‌های اندرویدی سازگار با آن، امکانپذیر کرد، با این حال افراد زیادی دعوت‌نامه را دریافت نکردند و حتی بودند افرادی که با چند بار ثبت نام باز هم دعوت ‌نامه‌ای به آنها نرسیده بود.

اما حالا این بازی درسترس تمامی افرادی است که گوشی‌ای سازگار با Fortnite دارند. با این حال بهتر است که سریعاً به گوگل پلی استور نروید. چرا که پیش‌تر نیز در خبرها عنوان کرده بودیم که اپیک حاضر به پرداخت سهم 30 درصدی گوگل از درآمدهای حاصل از این بازی نیست، از این رو تصمیم گرفته است تا بازی را در بزرگترین فروشگاه دستگاه‌های اندرویدی عرضه نکند. با این حال شما می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی فورت‌نایت اینستالر بازی را دانلود، نصب و در مرحله بعد بازی را دانلود کنید. مانند تمامی پلت‌فرم‌های دیگر، این بازی در دستگاه‌های اندرویدی نیز رایگان می‌باشد، اما امکان خرید درون برنامه‌ای برای کاربران وجود خواهد داشت.