هدست گیمینگ Creative Sound BlasterX H6 شما را به درون بازی می برد
1 min read

هدست گیمینگ Creative Sound BlasterX H6 شما را به درون بازی می برد

شرکت کریتیو (Creative) را می توان پرچمدار صدای دیجیتال در جهان دانست؛ این کمپانی به تازگی یک هدست مخصوص بازی با نام Creative Sound BlasterX H6 را معرفی کرده است که محصولی بسیار پیشرفته با ویژگی های نوین به شمار می رود. Sound BlasterX H6 از درایو های بزرگ 50 میلی متری بهره می برد که توسط پردازنده داخلی BlasterX Acoustic Engine هدایت می شوند.

این محصول توسط رابط های USB و جک 3.5 میلی متری به کنسول های بازی نظیر PS4 و Xbox One و البته PC متصل می گردد. محدوده صوتی آن 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز است و این مقدار در میکروفون به 15 هرتز الی 15 کیلو هرتز می رسد. کاپ ها دارای فناوری LED RGB هستند؛ همچنین کریتیو از امکان باز و یا بسته بودن هواکش کاپ ها استفاده کرده است؛ با فشردن تنها یک دکمه می توانید جلوی ورود صدای محیط به هدفون را گرفته و یا آن را آزاد نمائید.

Earcup ها از پارچه مشبک ساخته شده اند تا با عبور هوا، استفاده های طولانی مدت را ساده سازند. Creative Sound BlasterX H6 می تواند از صدای مجازی 7.1 و 5.1 پشتیبانی نماید. افزون بر یک کلید اختصاصی EQ که بر روی هدست تعبیه شده است، یک برنامه نرم افزاری نیز تمامی ویژگی های صوتی را به همراه LED RGB ها مدیریت می کند. این محصول با قیمت 80 دلار به فروش می رسد.