نسخه LTE کروم بوک اخیر سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ پیشتر کروم بوک میان رده و کارآمد Chromebook Plus V2 را معرفی کرد و حال نوبت به نسخه LTE آن رسید. این نسخه هیچ تفاوتی با مدل اصلی Chromebook Plus V2 نداشته و در مشخصات سخت افزاری نیز یکسان است.

سامسونگ این محصول را 2 نوامبر با قیمت 599 دلار که 100 دلار بیش از نسخه وای فای بوده در فروشگاه های سامسونگ، ورایزن و Best Buy به فروش می رساند. Chromebook Plus V2 LTE در بیشتر مشخصه ها مشابه نسخه وای فای است و سامسونگ سعی نکرده تغییرات خاصی را در آن اعمال کند تا این لپتاپ کروم بوکی را متفاوت از مدل پیشین سازد.

با قابلیت اتصال شبکه LTE می توان تجربه کاربری بهتری داشت و افراد نیز می توانند شاهد محصولی باشند که به سرعت قابلیت اتصال شبکه اینترنت دارد. از مشخصات این کروم بوک باید به صفحه نمایش 12.2 اینچی full HD با شدت روشنایی 300 نیتی، پردازنده نسل جدید Celeron 3965Y اینتل، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 39 وات ساعتی و چندی دیگر اشاره کرد.

در بیشتر مشخصات Chromebook Plus V2 LTE تفاوتی با Chromebook Plus V2 وای فای نداشته و سامسونگ نیز سعی کرده این دو مدل را بدون تغییر باقی بگذارد. با پردازنده کم مصرف، لولای 360 درجه، وزن پایین می توان تجربه کاربری خوبی داشت. از رقبای Chromebook Plus V2 LTE باید به پیکسل اسلیت، آیپد پرو و چندی دیگر اشاره کرد.

انعطاف پذیری Chromebook Plus V2 LTE اجازه می دهد تا افراد بتوانند این کروم بوک را در حالات مختلفی چون تبلت، لپتاپ و غیره به کار گیرند. شایان ذکر است Chromebook Plus V2 LTE در نوامبر امسال وارد بازار ایالات متحده خواهد شد و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد عرضه جهانی آن باشیم زیرا این شرکت اظهار نظری نداشته است.